Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 43
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Do priorytetowych celów polityki społecznej należy walka z ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Problematyka ubóstwa jest obecnie przedmiotem wszechstronnego zainteresowania, jest to bowiem bardzo ważny problem ekonomiczny oraz (a może przede...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Zachowanie równowagi w finansach publicznych jest przedmiotem kontrowersji i sporów teoretycznych. Efekty tych dociekań mają znaczenie dla gospodarki, gdyż zwykle są inspiracją do tworzenia gospodarczych i społecznych planów rządów. Autorka...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Business Letters to książka adresowana do wszystkich, którzy chcą opanować cenioną na rynku pracy umiejętność pisania listów handlowych w języku...
38.07
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W książce Autorzy prezentują najistotniejsze walory turystyczne polskich miast i miasteczek, uzdrowisk, sanktuariów i ośrodków pielgrzymkowych, zamków, pałaców i dworów, zabytków techniki i przemysłu, muzeów i obiektów historyczno-wojskowych. W...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Audyt finansowy obejmuje ocenę sprawozdań finansowych i budżetowych zgodnie ze standardami rewizji finansowej. W książce zostały więc przeanalizowane następujące zagadnienia: - międzynarodowe standardy sprawozdawczości finansowej, -...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Książka łącząc zagadnienia z ekonomii, zarządzania, prawa, rachunkowości i finansów, stanowi doskonały podręcznik dla osób studiujących te dziedziny ale może być również przydatna dla studentów dziennikarstwa, marketingu i bankowości i słuchaczy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Podręcznik rachunkowości zarządczej dostosowany do branży hotelarskiej i gastronomicznej. Autorzy przedstawili: - cechy branży hotelarskiej i gastronomicznej, - rachunkowość w hotelarstwie i gastronomii, - rentowność i koszty w tych branżach, - zysk...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Zachowania przedsiębiorcze zależą zarówno od indywidualnych predyspozycji i kompetencji ludzi, jak też kontekstu, w jakim oni działają. Autorka opiera się na założeniu, że działania gospodarcze są zakorzenione kulturowo. Do tego, aby społeczeństwo...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Marketing bez tajemnic jest serią praktycznych poradników z poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - pokazując rozwiązania sprawdzone w praktyce - tłumaczą, jak radzić sobie z konkretnymi problemami pojawiającymi się w firmie. Poradniki...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka przystępnie wyjaśnia, czym jest Unia Europejska oraz jak kształtowało się jej oblicze i co miało na to wpływ. Omówiony został przebieg integracji europejskiej w różnych wymiarach od zakończenia II wojny światowej aż po rok 2007, w tym droga...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
To, czy przedsiębiorstwo odnosi sukcesy, zależy od wielu czynników. Niezwykle istotną rolę w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku odgrywa przede wszystkim efektywne przywództwo. W książce autorka omawia kompleksowo teorie i koncepcje...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka jest podręcznikiem prezentującym w przystępny sposób metody ekonometryczne oraz możliwości ich zastosowania. Zawiera opis zarówno tradycyjnych metod estymacji, testów i procedur, jak i najnowszych osiągnięć w dziedzinie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Praca składa się z trzech części odpowiadających trzem słowom kluczowym wskazanym w jej tytule. Autorzy podkreślają znaczenie przychodów, kosztów i wyniku finansowego jako odrębnych, ale równie ważnych segmentów działalności przedsiębiorstwa....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
We współczesnym świecie bardzo szybko zmieniają się zarówno warunki pracy, jak i sposoby działania firm. Rosną wymagania wobec pracowników, pojawiają się nowe wyzwania, zmieniają się istota pracy i jej organizacja. To wszystko wymaga nowego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W podręczniku przedstawiono atrakcyjność turystyczną polski oraz możliwości dalszego rozwoju ruchu turystycznego. Szczególną uwagę zwrócono na walory turystyczne naszego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Ekonomia menedżerska to doskonale opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w nim do najnowszych osiągnięć wiedzy w dziedzinie zarządzania...
74.38
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Występowanie ryzyka operacyjnego w działalności banków wymaga opracowania metod, zasad i technik zarządzania nim. W książce pokazano istotę i rodzaje ryzyka operacyjnego, cel i etapy zarządzania tym ryzykiem (m. in. według ustaleń Bazylejskiego...
pozycja niedostępna