Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 42
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka - poprzez analizę zjawisk i liczne przykłady - ilustruje rzeczywiste przejście procesu zmian w polskiej gospodarce w etap jakościowy, w którym do wzrostu i rozwoju nie wystarcza przywrócenie elementarnego porządku w gospodarce i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Jednym z najważniejszych zagadnień rozpatrywanych w ramach zarządzania ryzykiem jest analiza portfelowa, której zasadniczym celem jest dywersyfikacja ryzyka. Klasyczne koncepcje budowy portfela papierów wartościowych są oparte na dwóch...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Celem książki jest przedstawienie rynkowych zachowań konsumentów oraz sposobów wykorzystania tej wiedzy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówiono czynniki kształtujące postępowanie nabywcy w podstawowych obszarach działań...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Podręcznik jest poświęcony podstawowym problemom ekonomiki przedsiębiorstwa. Ma on charakter przewodnika, ułatwiającego studiowanie i szybkie odnajdywanie kluczowych pojęć, formułowanie sytuacji problemowych oraz poszukiwanie odpowiedzi na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka stanowi systematyczny, przystępny wykład z zakresu podstawowych zagadnień teorii konsumpcji, metodyki jej badań oraz sposobów wykorzystania ich wyników w praktyce życia gospodarczego i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompleksowe ujęcie zagadnienia nadzoru korporacyjnego. Zawarto w niej zarówno teoretyczne rozważania na temat tego nadzoru, jak i rezultaty prowadzonych badań...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
- marketing w erze interaktywnej, strategie i taktyki zorientowane na klienta, wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni XXI wieku- wykorzystanie mediów w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Ekologia; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono problemy związane z zanieczyszczeniem środowiska, powodowanym przez przemysł, rolnictwo i gospodarkę komunalną. Szczególny nacisk położono na wdrażanie koncepcji trwałego i zrównoważonego rozwoju oraz zintegrowanych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono przegląd metod statystycznych, a także ich zastosowania umożliwiające ocenę i kontrolę działalności współczesnego przedsiębiorstwa oraz podejmowanie racjonalnych decyzji. Uwagę zwrócono na analizę statystyczną:...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Kompendium wiedzy, obejmujące :- teorię finansów- finnse przedsiębiorstw i finanse międzynarodowe- prawo finansowe, bankowe i karnoskarbowe- rachunkowość i bankowość- budżet i administrację finansową- systemy : celny, dewizowy i podatkowy- rynki...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 1996; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka ta jest prezentacją podstawowych reguł przeprowadzania rachunku opłacalności inwestowania. Celem, jaki przedstawili sobie autorzy, jest możliwie proste przedstawienie zasad i metod opłacalności najważniejszych rodzajów...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Głównym celem książki jest przekazanie studentom umiejętności stosowania nowoczesnych metod statystycznych do rozwiązywania różnorakich problemów gospodarczych. Szczegółowo omówiono, istotę i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Celem niniejszej książki jest przedstawienie ważniejszych problemów zarządzania bankiem komercyjnym traktowanym jako specyficzne przedsiębiorstwo, a więc zagadnień związanych z zarządzaniem jakością, kontrolą wewnętrzną, wykorzystaniem...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
W ksiażce znajda Państwo omówienie nowoczesnej niemieckiej korespondencji handlowej, jej formy i treści, a także typowe zwroty i wyrażenia. Tekst jest ilustrowany wzorami listów oraz reprodukcjami listów oryginalnych. Ta publikacja zawiera:...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Autorzy prześledzili kolejne etapy rozwoju handlu międzynarodowego i doktryn, począwszy od starożytności aż do czasów współczesnych, akcentując rolę, jaką handel ten odgrywał w postępie cywilizacyjnym i wykształcaniu się nowych form...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Zasadniczym celem budżetowania kapitałów jest weryfikowanie strategicznych planów rozwoju firmy, przyczyniających się do maksymalizacji zamożności jej właścicieli.Każda decyzja, zwłaszcza inwestycyjna, musi być rozpatrywana ze względu na korzyść,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Współcześnie przedsiębiorstwa obarcza się odpowiedzialnością nie tylko za zanieczyszczanie środowiska, ale również za efekty społeczne, jak likwidacja miejsc pracy, brak poczucia bezpieczeństwa, różnice społeczne. Oczekuje się, że przedsiębiorstwa...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty...
pozycja niedostępna