Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 41
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Zmieniające się warunki otoczenia, niepewność działania, rosnące wymagania klientów, zaostrzająca się konkurencja wymuszają na przedsiębiorstwach podejmowanie działań zwiększających efektywność funkcjonowania i doskonalenie procesów...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Do jednostek nieprowadzących działalności gospodarczej zalicza się m.in. stowarzyszenia, związki zawodowe, organizacje pracodawców, izby gospodarcze, fundacje, organizacje dobroczynności i opieki zdrowotnej. Szacuje się np., że ponad milion Polaków...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W Polsce, podobnie jak w innych nowych krajach Unii Europejskiej, trwa debata na temat za i przeciw przystąpieniu do strefy euro. Kilkuletni okres funkcjonowania Eurolandu, coraz bardziej obszerny dorobek teoretyczny oraz wyniki badań empirycznych w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Akcja Katolicka, bezrobocie, chorzy, czas wolny, globalizacja, kapłani, kara śmierci, masoneria, młodzież, nauczyciel, patriotyzm, polityka, przemoc, rodzina, sekty, służba zdrowia, starość,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W podręczniku zostały przedstawione teoretyczne podstawy funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Autor omówił: genezę przedsiębiorstwa; rolę przedsiębiorcy i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Ogrodnictwo i rolnictwo; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce Autor omawia, na tle stanu i perspektyw rozwoju produkcji owczarskiej, zagadnienia dotyczące produkcji mięsa owczego (zwłaszcza jagnięciny) oraz mleka owczego i jego przetworów. Są to problemy bardzo ważne, prognozy wskazują bowiem, że...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Ochrona i edukacja konsumentów stanowi palący problem naszych czasów. Polski konsument w gospodarce rynkowej zyskał należną mu suwerenność, jednak jego wiedza rynkowa i konsumencka jest uboga. Książka wypełnia lukę w polskiej literaturze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Nasilanie się procesów integracyjnych w gospodarce światowej powoduje określone konsekwencje. Z badań i analiz wynika, że dotychczasowe skutki dostosowań w procesie integracji są w Polsce dalekie od oczekiwań. Na przełomie XX i XXI w. pogłębił...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka jest kontynuacją pracy wydanej w 2001 r. (Ekonomika informacji. Podstawy). W pracy przedstawiono przedstawiono metody analizy i syntezy procesów oraz systemów informacyjnych jako zjawisk ekonomicznych. Szczególną uwagę wrócono...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Książka ta poświęcona jest badaniu skłonności ludzkich w procesie gospodarowania. Omówiono w niej podstawowe pojęcia i metody pomiaru skłonności. Przedstawiono koncepcje dotyczące skłonności i postaw ludzkich, zawarte w literaturze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Czy jest możliwe by - na przykład - wiara w moc amuletów utrzymywała się, jeśli te przedmioty byłyby zupełnie nieskuteczne Czy żywotność wiary w przedmioty obdarzone nadnaturalną mocą nie jest dowodem na realne istnienie tej mocy Czy są to tylko...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Literatura / Esej i szkic; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono kierunki badań nad polityką pieniężną w kontekście przemian we współczesnej makroekonomii. Poszczególne rozdziały poświęcono m.in.: kryzysom finansowym, kosztom dezinflacji, skuteczności polityki pieniężnej, dylematom...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Pierwsza książka na rynku wydawniczym poświęcona zjawisku etnocentryzmu konsumenckiego, polegającemu na preferowaniu zakupu produktów krajowych na podstawie przesłanek ekonomicznych, emocjonalnych i moralnych. Wiedza na ten temat jest...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Poziom koncentracji i charakter integracji w coraz większym stopniu wpływają na siłę rynkową i są elementem budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Stają się także podstawą efektywnych strategii rozwoju przedsiębiorstw, ich ekspansji rynkowej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W książce autor zwrócił szczególną uwagę na: potrzebę utworzenia unii walutowej, koszty i korzyści wprowadzenia wspólnej waluty, Europejski Bank Centralny, Europejski System Walutowy i Europejską Unię Walutową, politykę pieniężną i fiskalną...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka zawiera omówienie praktycznej strony decyzji menedżerskich, począwszy od zdefiniowania problemów i decyzji menedżerskich oraz kontekstu sytuacyjnego tych decyzji przez psychologiczne aspekty procesów decyzyjnych aż do technik...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Ustalenie daty przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i zakończenie negocjacji akcesyjnych daje szansę na takie zmiany w polskiej gospodarce, które pozwolą zmniejszyć lukę technologiczną i w jakości zarządzania, jaka dzieli nas od krajów...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Autorzy omawiają: istotę, elementy i uwarunkowania rynku, źródła informacji, mierniki statystyczne, analizę zjawisk rynkowych w czasie, sposoby badania sezonowości, modele przyczynowo-skutkowe i ich wykorzystanie do przewidywania...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu...
pozycja niedostępna