Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 39
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W książce został przedstawiony sektor finansów rynkowych. W kolejnych częściach pokazano najważniejsze elementy tego systemu tj. instrumenty finansowe, podmioty systemu finansowego, rynki...
34.84
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Autorzy przedstawiają w książce mikroekonomiczne podstawy bankowości. Po wprowadzeniu do problematyki pośrednictwa finansowego i roli banków (oraz rynków finansowych) w tym obszarze omawiają: - najważniejsze rodzaje operacji bankowych, - bank...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji gospodarczych, marketingu międzynarodowego, organizacji i technik handlu zagranicznego, międzynarodowych finansów i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W dobie ostrej walki konkurencyjnej o zdobycie dominacji na rynku coraz więcej przedsiębiorstw uznaje działanie marketingowe za niezbędnie do osiągnięcia sukcesu w gospodarowaniu. W tym kontekście priorytetowego znaczenia nabiera prawidłowa...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Podręcznik ten - wykorzystywany przez większość renomowanych uczelni zachodnich - zawiera wykład podstawowych problemów współczesnej ekonomii, łącząc sposoby podejścia do nich charakterystyczne dla wszystkich reprezentatywnych nurtów....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Wykłady z kredytów są prowadzone na większości wydziałów ekonomii, zarządzania, finansów i bankowości w wyższych szkołach zarówno publicznych, jak i prywatnych. W podręczniku przygotowanym przez prof. Zbigniewa Dobosiewicza, autora wielu opracowań...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W podręczniku zostały przedstawione ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania Unii Europejskiej. Autorzy pokazali ewolucję Wspólnot Europejskich i Unii Europejskiej, a także różne teorie i koncepcje wyjaśniające procesy integracji w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Obecnie coraz większą rolę w ocenie ryzyka kredytowego odgrywają metody ilościowe, które umożliwiają nie tylko wyznaczenie prawdopodobieństwa niespłacenia kredytu, lecz także związaną z tym stratę finansową. W książce omówiono metody...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W podręczniku pokazano metody tworzenia praktycznych narzędzi niezbędnych menedżerowi do efektywnego zarządzania firmą i sprostania wyzwaniom, jakie niesie XXI wiek. Podręcznik uczy obecnych i przyszłych menedżerów, jak zostać przywódcą w ośmiu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
We współczesnej gospodarce rynkowej trwa stałe poszukiwanie nowych, uwzględniających rosnącą konkurencję, metod zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na maksymalizację jego wartości, a uściślając - maksymalizację kapitału własnego. Osiąganiu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa jest procesem skoncentrowanym na takim kreowaniu rzeczywistości gospodarczej, aby finansowy obraz przedsiębiorstwa, stanowiący podstawę jego wyceny przez rynki kapitałowe, był jak najlepszy. Do tworzenia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W podręczniku przedstawiono analizę warunków i zasad kształtowania struktury zadłużenia w warunkach doskonałego i niedoskonałego rynku kapitałowego; pośrednie i bezpośrednie źródła obcego finansowania przedsiębiorstwa; propozycje dotyczące...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Dlaczego jedne przedsiębiorstwa odnoszą sukcesy rynkowe, umacniają swoją pozycję na rynkach, inne zaś ponoszą klęski Jakie czynniki powodują, że jedni dobrze sobie radzą w walce konkurencyjnej, inni zaś - choć czynią wiele, aby sprostać konkurentom -...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W podręczniku przedstawiono usystematyzowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego. Do analizy zarządzania strategicznego jako koncepcji metodologicznej zarządzania oraz prezentacji procesu opracowania strategii przedsiębiorstwa...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce autorzy przedstawili wybrane, znane powszechnie elementy teorii organizacji i zarządzania wraz z oceną ich przydatności w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. Opisali również stosunkowo nowe koncepcje zarządzania, mające na celu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
W książce zostały przedstawione podstawowe procesy składające się na funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego i skuteczne nim zarządzanie.Książka przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, ale powinna zainteresować również kadrę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Zarządzanie procesami logistycznymi to jeden z pierwszych podręczników na polskim rynku, w którym Autor w niekonwencjonalny sposób przedstawia problematykę logistyki. W nowym ujęciu podstawą definicji logistyki są procesy, w których...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Efektywność zarządzania przedsiębiorstwem we współczesnym świecie jest warunkowana umiejętnością zastosowania marketingu. W procesie podejmowania decyzji strategicznych i operacyjnych kierownictwo powinno umieć wykorzystać wiedzę o określonych...
pozycja niedostępna