Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 37
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Minimalizowanie podejmowanego ryzyka, możliwość eliminowania skutków błędnych decyzji, obiektywność ocen sytuacji finansowej banku w coraz większym stopniu zależą od umiejętności analizy danych prezentowanych m.in. w sprawozdaniach finansowych....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W wyniku przystąpienia Polski do Unii Europejskiej otworzyły się nowe możliwości pobudzania rozwoju społeczno-gospodarczego regionów i - co za tym idzie - zwiększania ich konkurencyjności. To na rynkach lokalnych zachodzą podstawowe zjawiska i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wraz z pojawieniem się nowej ekonomii obserwujemy wzmożone zainteresowanie problematyką związaną z aktywami niematerialnymi i kapitałem intelektualnym przedsiębiorstw. W ciągu ostatnich dwóch dekad w świecie biznesu dokonała się rewolucja, polegająca...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Sformułowanie właściwej strategii działania przedsiębiorstwa oraz jej skuteczna implementacja wymagają zastosowania odpowiednich instrumentów zarządzania. Do takich instrumentów należy zaliczyć rachunkowość zarządczą, ukierunkowaną na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Podstawy finansów to podręcznik akademicki, mający na celu opis i analizę pieniężnego mechanizmu funkcjonowania gospodarki. Według zamysłu autorów, z jednej strony, stanowi on wstęp do studiowania szczegółowych dyscyplin finansowych dla...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Jest to pierwsza książka z zakresu logistycznej obsługi klienta na rynku polskim. Rozdział pierwszy to teoretyczny wykład zagadnień związanych z obsługą klienta na podstawie klasycznych koncepcji logistycznych. W drugim rozdziale pokazano...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: - istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury - podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury - system...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje historię gospodarczą powszechną XIX i XX w. Autor przedstawił: genezę gospodarki rynkowej; rozwój kapitalizmu wolnokonkurencyjnego (do 872 r.); monopolizację gospodarki (1874-1914); gospodarkę w czasie I wojny światowej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje podstawową wiedzę z makroekonomii. Autorzy przedstawili: współczesne nurty myślenia w makroekonomii (m.in. neoklasyczny, postkeynesowski, monetarystyczny); teorię i praktykę gospodarki rynkowej (m.in. system gospodarki rynkowej i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Autorka przedstawiła: istotę i stan rolnictwa ekologicznego różnice między rolnictwem ekologicznym a rolnictwem konwencjonalnym rynek produktów rolnictwa ekologicznego zachowania konsumentów na rynku żywności ekologicznej warunki rozwoju...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono: - istotę zarządzania wartością przedsiębiorstwa -...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Spośród dyscyplin nauk ekonomicznych finanse wyróżniają się bardzo dynamicznym rozwojem, jeśli chodzi o tworzone narzędzia teoretyczne. Ważne jest również to, że nowe teorie są szybko weryfikowane, dzięki wykorzystaniu ich w praktyce. Podstawowe...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, m.in. przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych. W książce autor omawia w sposób kompleksowy wszystkie zagadnienia związane z opracowaniem...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Zarządzanie środowiskiem jest zarówno nauką, jak i działalnością praktyczną. Ten, kto nie zna lub nie docenia problemów zarządzania środowiskiem, nie może być dobrym politykiem, menedżerem, pracownikiem służby cywilnej. Z pracą powinni się...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Oprawa: miękka;
Analiza ekonomiczno-finansowa służy do poznania i oceny przebiegu procesów gospodarczych oraz identyfikacji związków przyczynowo-skutkowych powstających między określonymi kategoriami ekonomicznymi w przedsiębiorstwie. Ponieważ analiza ta...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W książce omówiono koncepcje zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw oraz zaprezentowano metody...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą zarządzania przedsiębiorstwem. W części pierwszej zaprezentowano przedsiębiorstwo w perspektywie współczesnych wyzwań rozwojowych oraz tło i przyczyny zmian w teoretycznych podstawach dzisiejszych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W Polsce obserwuje się stały wzrost zainteresowania metodami grupowego rozwiązywania problemów. Przejawia się to w dążeniu do podnoszenia efektywności zachowań w organizacjach oraz rosnącą liczbą szkoleń dla firm i instytucji. Za niezwykle...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Autor podejmuje bardzo ważny i aktualny problem dotyczący oceny prawidłowości wykorzystania środków unijnych. Wskazując na rosnące znaczenie profesjonalnego audytu wewnętrznego i zewnętrznego, w książce przedstawia zarówno szczegółowe...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono...
pozycja niedostępna