Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 35
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Kompendium wiedzy, obejmujące :- teorię finansów- finnse przedsiębiorstw i finanse międzynarodowe- prawo finansowe, bankowe i karnoskarbowe- rachunkowość i bankowość- budżet i administrację finansową- systemy : celny, dewizowy i podatkowy- rynki...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 1996; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Książka ta jest prezentacją podstawowych reguł przeprowadzania rachunku opłacalności inwestowania. Celem, jaki przedstawili sobie autorzy, jest możliwie proste przedstawienie zasad i metod opłacalności najważniejszych rodzajów...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Głównym celem książki jest przekazanie studentom umiejętności stosowania nowoczesnych metod statystycznych do rozwiązywania różnorakich problemów gospodarczych. Szczegółowo omówiono, istotę i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Celem niniejszej książki jest przedstawienie ważniejszych problemów zarządzania bankiem komercyjnym traktowanym jako specyficzne przedsiębiorstwo, a więc zagadnień związanych z zarządzaniem jakością, kontrolą wewnętrzną, wykorzystaniem...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
W ksiażce znajda Państwo omówienie nowoczesnej niemieckiej korespondencji handlowej, jej formy i treści, a także typowe zwroty i wyrażenia. Tekst jest ilustrowany wzorami listów oraz reprodukcjami listów oryginalnych. Ta publikacja zawiera:...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Autorzy prześledzili kolejne etapy rozwoju handlu międzynarodowego i doktryn, począwszy od starożytności aż do czasów współczesnych, akcentując rolę, jaką handel ten odgrywał w postępie cywilizacyjnym i wykształcaniu się nowych form...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Zasadniczym celem budżetowania kapitałów jest weryfikowanie strategicznych planów rozwoju firmy, przyczyniających się do maksymalizacji zamożności jej właścicieli.Każda decyzja, zwłaszcza inwestycyjna, musi być rozpatrywana ze względu na korzyść,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Współcześnie przedsiębiorstwa obarcza się odpowiedzialnością nie tylko za zanieczyszczanie środowiska, ale również za efekty społeczne, jak likwidacja miejsc pracy, brak poczucia bezpieczeństwa, różnice społeczne. Oczekuje się, że przedsiębiorstwa...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Do priorytetowych celów polityki społecznej należy walka z ubóstwem i wykluczeniem społecznym. Problematyka ubóstwa jest obecnie przedmiotem wszechstronnego zainteresowania, jest to bowiem bardzo ważny problem ekonomiczny oraz (a może przede...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Zachowanie równowagi w finansach publicznych jest przedmiotem kontrowersji i sporów teoretycznych. Efekty tych dociekań mają znaczenie dla gospodarki, gdyż zwykle są inspiracją do tworzenia gospodarczych i społecznych planów rządów. Autorka...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Business Letters to książka adresowana do wszystkich, którzy chcą opanować cenioną na rynku pracy umiejętność pisania listów handlowych w języku...
35.52
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W książce Autorzy prezentują najistotniejsze walory turystyczne polskich miast i miasteczek, uzdrowisk, sanktuariów i ośrodków pielgrzymkowych, zamków, pałaców i dworów, zabytków techniki i przemysłu, muzeów i obiektów historyczno-wojskowych. W...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Audyt finansowy obejmuje ocenę sprawozdań finansowych i budżetowych zgodnie ze standardami rewizji finansowej. W książce zostały więc przeanalizowane następujące zagadnienia: - międzynarodowe standardy sprawozdawczości finansowej, -...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Książka łącząc zagadnienia z ekonomii, zarządzania, prawa, rachunkowości i finansów, stanowi doskonały podręcznik dla osób studiujących te dziedziny ale może być również przydatna dla studentów dziennikarstwa, marketingu i bankowości i słuchaczy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Podręcznik rachunkowości zarządczej dostosowany do branży hotelarskiej i gastronomicznej. Autorzy przedstawili: - cechy branży hotelarskiej i gastronomicznej, - rachunkowość w hotelarstwie i gastronomii, - rentowność i koszty w tych branżach, - zysk...
pozycja niedostępna