Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE
Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 32
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Badania marketingowe. Metody i techniki - projektowanie badania marketingowego- budowa instrumentu pomiarowego- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych- redukcja i analiza danych- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego-...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Jest to drugie poprawione wydanie poszukiwanej książki pokazującej prostą wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych czyli jak nie dać się podejść i jednocześnie nie być przykrym. Dochodząc do TAK...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Prywatyzacja, restrukturyzacja i konkurencyjność były i są najważniejszymi wyzwaniami, jakie pojawiły się w polskiej gospodarce w okresie transformacji. Dlatego właśnie tym zagadnieniom autor poświęcił kolejne części książki. Każdą z nich...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Kryzysy finansowe wymuszają zmiany w polityce makroekonomicznej państw oraz w systemie doraźnych oddziaływań międzynarodowych organizacji gospodarczych (przede wszystkim MFW). Potem zmiany obejmują regulacje mikroekonomiczne (głównie w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje podstawową wiedzę dotyczącą finansów przedsiębiorstw. Autorzy - oprócz zagadnień teoretycznych i licznych przykładów - zamieścili w podręczniku wiele zadań do samodzielnego rozwiązania oraz pytania testowe. Dzięki takiej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Języki obce / język angielski; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Essential Business English pozwala opanować podstawy biznesowego języka angielskiego. Książka zawiera podstawową terminologię z wielu dziedzin, m.in. finansów, ekonomii, organizacji, zarządzania, marketingu, public relations, bankowości,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Współczesne przedsiębiorstwa nastawione są przede wszystkim na maksymalizację swojej wartości, a co za tym idzie - także dochodu dla właścicieli. Ważne jest więc stosowanie jednoznacznego wskaźnika, który umożliwiałby obiektywną ocenę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Dla dzieci / Religijne; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Jan Paweł II przekazał Kościołowi tajemnice Światła. Rozważane są w nich wydarzenia z publicznego życia Jezusa, który jest światłością oświecającą każdego człowieka. Papież nieustannie zachęca rodziny do wspólnej modlitwy, do odmawiania Różańca...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Podręcznik charakteryzuje oryginalne i nowatorskie podejście do problematyki konstruowania strategii finansowych jednostki samorządu terytorialnego. Kładzie nacisk na precyzję i skuteczność rozwiązywania problemów z zakresu wyboru sposobu i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
Trzeci tom encyklopedii Białych plam zawierający hasła rozpoczynające się od liter od Be do...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
Książka jest encyklopedią powszechną, dotyczy bowiem dorobku wszystkich dziedzin kultury - nauki, religii, moralności i sztuki, ale zarazem posiada charakter jakby specjalistyczny, gdyż ujmuje ten...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W książce zaprezentowano koncepcję zarządzania pracownikami wiedzy, czyli wysokiej klasy fachowcami, charakteryzującymi się m.in.: - wysokimi kompetencjami, - efektywnością działania, - rzetelnością, - uczciwością, - chęcią ciągłego rozwoju,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
We współczesnej gospodarce sektor usług odgrywa coraz większą rolę. Popyt na usługi zwiększa się zarówno ze strony przedsiębiorstw, jak i ze strony indywidualnych klientów. Książka jest poświęcona wybranym zagadnieniom dotyczącym sfery usług. Autorzy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W podręczniku Autor omawia w nim istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Reengineering, outsorcing, benchmarking,l ean managment, organizacja wirtualna, organizacja ucząca się, zarządzanie czasem należące do najnowszych koncepcji zarządzania, są omawiana w pierwszym...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Zarządzanie strategiczne jest koncepcją nastawioną na formułowanie i wdrażanie długofalowej strategii przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa. Niniejszy podręcznik dostarcza wiedzy niezbędnej do...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W nowym wydaniu: przedstawiono w przystępny sposób podstawową wiedzę z dziedziny ekonomii, wyjaśniono zasady współczesnej ekonomii przydatne do analizy rzeczywistości gospodarczej, rozpatrzono najważniejsze problemy występujące w gospodarce...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W nowym wydaniu: przedstawiono w przystępny sposób podstawową wiedzę z dziedziny ekonomii, wyjaśniono zasady współczesnej ekonomii przydatne do analizy rzeczywistości gospodarczej, rozpatrzono najważniejsze problemy występujące w gospodarce...
pozycja niedostępna