pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE

Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 29


okładka książki - Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Teoria i praktyka

Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy zaprezentowali rzeczywiste przeobrażenia, jakim gospodarka światowa podlegała w ostatnich dziesięcioleciach, na tle podstawowych teorii z zakresu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje i kierunki zmian

Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje i kierunki zmian

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów rynkowych. W niniejszej książce autorzy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rozmowa kwalifikacyjna. Błyskotliwe odpowiedzi na podchwytliwe pytania

Rozmowa kwalifikacyjna. Błyskotliwe odpowiedzi na podchwytliwe pytania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Od wyniku rozmowy kwalifikacyjnej często zależy dalsza kariera zawodowa. Podczas takiej rozmowy przeprowadzający rekrutację zadają wiele pytań, niektóre z nich bywają podchwytliwe. Aby zrobić dobre wrażenie i nie dać się wyprowadzić z równowagi,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rachunek zysków i strat. Istota, cele i praktyczne zastosowania

Rachunek zysków i strat. Istota, cele i praktyczne zastosowania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Szczegółowa analiza sprawozdania finansowego jest niezbędna przy podejmowaniu decyzji ekonomicznych w zakresie rozwoju jednostki prowadzącej działalność gospodarczą. Dlatego też sprawozdanie to powinno być wiarygodnym źródłem informacji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Finanse międzynarodowe przedsiębiorstw

Finanse międzynarodowe przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera wiedzę o finansowaniu przedsiębiorstw międzynarodowych. Autor przeanalizował m.in.: bilans obrotów bieżących i przepływy kapitału, kurs walutowy i mechanizm dostosowawczy, rynki walutowe i typy transakcji, derywaty walutowe,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy marketingu

Podstawy marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
odręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację...
66.38 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zasady podatkowe w teorii i praktyce

Zasady podatkowe w teorii i praktyce

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W książce podjęto często dyskutowany temat, jak powinny być skonstruowane poszczególne podatki i całe systemy podatkowe. Autorka przedstawiła: podatki jako finansową podstawę działalności państwa, nakładanie i pobór podatków przez państwo,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Epistemologia i metodoligia zarządzania

Epistemologia i metodoligia zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W książce autor analizuje podstawy poznawcze i metodologię w zarządzaniu. Ich znajomość ma istotne znaczenie we współczesnym świecie, gdyż wiedza tworzona i rozpowszechniana przez nauki o zarządzaniu istotnie wpływa na funkcjonowanie firm i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podatki w Unii Europejskiej

Podatki w Unii Europejskiej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W książce zostały przedstawione systemy podatkowe krajów Unii Europejskiej. Autorka, łącząc rozważania teoretyczne z prezentacją rozwiązań funkcjonujących w praktyce, pokazała: rolę państwa i polityki fiskalnej w gospodarce (w tym szczególnie w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie finansowe bankiem

Zarządzanie finansowe bankiem

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik obejmuje najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem finansowym bankiem ze szczególnym uwzględnieniem efektywności, ryzyka oraz kapitałów. Poszczególne rozdziały dotyczą: roli banków i różnych aspektów ich funkcjonowania,...
53.69 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing produktów systemowych

Marketing produktów systemowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: systemowe produkty...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie wiedzą. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Zarządzanie wiedzą. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
We współczesnej gospodarce o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa często przesądza wiedza zgromadzona przez jego pracowników oraz zawarta w danych przez nie gromadzonych. W podręczniku została zawarta wiedza dotycząca umiejętności formułowania problemów...
53.69 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nowoczesne zarządzanie projektami

Nowoczesne zarządzanie projektami

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a często unikatowych) przedsięwzięć, czyli projektów. Dlatego właśnie na...
50.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich

Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / CAD; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Celem książki jest prezentacja architektur i zasobów systemów informatycznych oraz sposobów ich wykorzystania przez inżynierów zajmujących się inżynierią produkcji. Scharakteryzowano w niej narzędzia i środowiska wytwarzania systemów informatycznych,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podstawy metodologiczne prac doktorskich w naukach ekonomicznych

Podstawy metodologiczne prac doktorskich w naukach ekonomicznych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Rozwój studiów doktoranckich (określanych obecnie jako studia trzeciego stopnia) sprawia, że coraz ważniejsza jest wiedza o wymaganiach, jakie musi spełniać rozprawa doktorska. Autorzy w książce przedstawili więc: ekonomię i zarządzanie jako...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podmiotowość pracownika w zarządzaniu organizacją

Podmiotowość pracownika w zarządzaniu organizacją

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W dyskusji o roli i znaczeniu pracowników we współczesnych organizacjach ścierają się różne poglądy i stanowiska. Autor pokazał: rolę pracownika i jego zachowań przedsiębiorczych wobec realizacji celów organizacji, zmiany zachodzące w tym zakresie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie środowiskiem w Polsce

Zarządzanie środowiskiem w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
odręcznik obejmuje wiedzę o zarządzaniu środowiskiem na poziomie całej Polski oraz na poszczególnych szczeblach podziału terytorialnego. Autorzy po omówieniu podstawowych pojęć z zakresu zarządzania środowiskiem i charakteryzowaniu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes międzynarodowy

Biznes międzynarodowy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Podręcznik ten jest usystematyzowanym kompendium wiedzy na temat biznesu międzynarodowego. Zawiera między innymi omówienie wpływu globalizacji i integracji regionalnej na gospodarkę światową, a także dwóch najważniejszych form biznesu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie marketingowe

Strategie marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w...
pozycja niedostępna

Strona 29 z 55 : «pierwsza...2728293031...ostatnia» (1099 pozycji)