Księgarnia »
Wydawnictwa »
Press
Wydawnictwo Press - strona 2
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
PressBook zawiera ponad 3 350 wpisów teleadresowych i informacji o firmach z branży mediów. PressBook - Katalog Mediów w Polsce” przygotowujemy z myślą o szefach marketingu firm, pracownikach domów mediowych, PR-owcach, pracownikach...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Zbiór najlepszych materiałów dziennikarskich 2007 roku (materiały telewizyjne i radiowe znajdują się na dołączonej CD), które zostały nominowane i wybrane w konkursie dziennikarskim Grand Press, organizowanym przez wydawnictwo Press. Każdego roku...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
PressBook zawiera ponad 3 350 wpisów teleadresowych i informacji o firmach z branży mediów. PressBook - Katalog Mediów w Polsce” przygotowujemy z myślą o szefach marketingu firm, pracownikach domów mediowych, PR-owcach, pracownikach...
47.04
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Zbiór najlepszych materiałów dziennikarskich 2006 roku (materiały telewizyjne i radiowe znajdują się na dołączonej CD), które zostały nominowane i wybrane w konkursie dziennikarskim Grand Press, organizowanym przez wydawnictwo Press. Każdego roku...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Sztuka / Fotografia; Oprawa: twarda;
Najważniejsze, żeby zdjęcie opowiadało jakąś historię – uważa Claus Bjørn Larsen, jeden z najlepszych duńskich fotoreporterów, zwycięzca World Press Photo 2000 i przewodniczący jury konkursu Grand Press Photo 2006. Gdy w fotografii...
53.76
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
PressBook. Katalog mediów w Polsce to kompletny przewodnik po rynku mediów. Zawiera dwa rodzaje informacji. Podstawowe, dostarczne przez firmy, obejmują: dane teleadresowe, nazwy właścicieli, opis medium, odbiorców, klientów, główne stanowiska,...
33.60
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
W tej książce i na dołączonej płycie CD zawarliśmy wszystkie teksty, materiały radiowe i telewizyjne nominowane i nagrodzone w najbardziej prestiżowym konkursie dziennikarskim w Polsce – Grand Press 2005. Znalazła się w niej też rozmowa z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Sztuka / Fotografia; Oprawa: twarda;
Fotoreporterzy są świadkami. Tymi, którzy w naszym imieniu patrzą i rejestrują to, co cała ludzkość zobaczyć powinna - uważa Francesco Zizola, światowej sławy fotoreporter, laureat World Press Photo. Album, który Państwu prezentujemy, zawiera 49...
53.76
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Ta książka (i dołączona do niej płyta CD) zawiera wszystko, co było najlepszego w polskim dziennikarstwie w 2004 roku – najciekawsze teksty prasowe i audycje (radiowe i telewizyjne), które zmieniały obraz naszego kraju. Wyboru dokonali...
33.26
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
PRESSBOOK to przewodnik po rynku mediów w Polsce. Przygotowano go z myślą o szefach marketingu firm, które chcą się efektywnie reklamo-wać, oraz o pracownikach domów mediowych. Dzięki niemu dotrzesz do redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych,...
46.08
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Sztuka / Fotografia; Oprawa: miękka;
Książkę tę - w jej części zasadniczej - wypełnia udostępniony przez redakcje, intronizowany materiał dziennikarski, reprezentujący konkursowe kategorie: dziennikarstwo śledcze, publicystyka, reportaż oraz dziennikarstwo specjalistyczne. Trafne...
24.19
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: twarda;
Media w badaniach przygotowaliśmy z myślą o ludziach mediów, pracownikach domów mediowych i agencji reklamowych oraz o ich klientach - szefach marketingu firm. Szczególnie tym ostatnim książka może się okazać pomocna w zdobyciu lepszej orientacji...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Zainteresowanie marketingiem partnerskim wzrasta w miarę stabilizacji naszej gospodarki. Przedsiębiorstwa działające na rynku chcą bowiem wiedzieć, jak i z kim nawiązywać kontakty i współpracę, by odnieść sukces. W książce Autor podpowiada, jak...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Press; Kategoria: Książki / Sztuka / Fotografia; Oprawa: miękka;
W tej książce i na dołączonej płycie CD zawarliśmy wszystkie teksty, materiały radiowe i telewizyjne nominowane i nagrodzone w konkursie dziennikarskim Grand Press 2003. Grand Press. Dziennikarskie hity 2003 pozwolą czytelnikom, słuchaczom i...
pozycja niedostępna