pokaz koszyk
rozwiń menu

Wydawnictwo Placet - strona 8


okładka książki - Ciemne strony kierowania

Ciemne strony kierowania

Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
O metodach i technikach kierowania napisano wiele książek. Wszystkie one koncentrują się na tym jak wykorzystać potencjał drzemiący w pracownikach dla realizacji celu działu, wydziału, firmy. Wszystkie zakładają, że zarządzający i wykonujący nie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Cash Flow. Poradnik dla przedsiębiorczych

Cash Flow. Poradnik dla przedsiębiorczych

Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Aktywne metody prowadzenia strategii przedsiębiorstwa

Aktywne metody prowadzenia strategii przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik praktycznego budowania i prowadzenia strategii przedsiębiorstwa. Zawiera 150 mini-cases i pytań testowych ujmujących problemy strategiczne konkretnych przedsiębiorstwj wraz z rozwiązaniami. Jest bogato ilustrowany schematami...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie publiczne. W teorii ipraktyce polskich organizacji

Zarządzanie publiczne. W teorii ipraktyce polskich organizacji

Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Zmiany jakie następują w otoczeniu organizacji publicznych tj. zmiany społeczno-demograficzne wywołujące presję coraz bardziej świadomego społeczeństwa obywatelskiego oraz polityczno-intelektualne kształtujące strukturę administracyjną oraz zakers...
pozycja niedostępna

okładka książki - Encyklopedia Marketingu

Encyklopedia Marketingu

Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Encyklopedie; Oprawa: twarda;
Encyklopedia marketingu ma służyć lepszemu poznaniu wiedzy z tej dziedziny, a także pomagać w szybkim i dokładnym poznawaniu zagadnień, które są pilnie potrzebne do rozwiązywania praktycznych problemów stwarzanych przez rynek i jego uczestników....
pozycja niedostępna

okładka książki - Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców

Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców

Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Wiedza i praktyka promocji stanowią wysoce cenione wartości zawodowe pracowników specjalizujących się w tej atrakcyjnej działalności i są podstawą sukcesów na drodze kariery zawodowej. Zadaniem tej książki jest dostarczenie najnowszej wiedzy...
pozycja niedostępna

Strona 8 z 8 : «pierwsza...45678 (146 pozycji)