Księgarnia »
Wydawnictwa »
Placet
Wydawnictwo Placet - strona 7
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Omówione zagadnienia : marketing - globalizacja - język, funkcjonowanie wartości w zarządzaniu marketingiem, hierarchia ludzkich potrzeb w zarządzaniu marketingiem, metamarketing - globalizacja -...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Rok wydania: 1997; Oprawa: twarda;
Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą niełatwy język biznesu, wzbogacającą ogólną wiedzę menedżerską o różne terminy ukształtowane, jak i takie, które ostatecznego kształtu nabiorą dopiero z czasem- w konfrontacji z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Literatura / Aforyzmy; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Ratunku! Ludzie, nie czytajcie tej książki, bo będzie się Wam wydawało, że nie możecie po lekturze zasnąć, a tymczasem będziecie się właśnie budzić. Pyszna zabawa, ale groźna dla tych, którzy dali się uśpić i jest im dobrze w intelektualnym...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia, jakie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Globalizacja, informatyzacja, totalna konkurencja, dostępność kapitału – to główne parametry wyścigu w dzisiejszej gospodarce. Dzięki burzliwemu rozwojowi informatyki i lotnictwa świat stał się globalną wioską i dąży do zatarcia granic,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Istotnym celem tej książki jest uzmysłowienie przyszłym menedżerom, jaką nieocenioną wartość mają umiejętnie stosowane formy komunikacji w zarządzaniu. Nieoceniona staje się umiejętność wykorzystania narzędzi informatycznych, zwłaszcza przy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Biuro; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Współczesny rynek stawia menedżerom duże wyzwania. Muszą oni bowiem posiadać bogatą wiedzę zarówno z zarządzania i ekonomii, jak również o zastosowaniach technologii informacyjnej do rozwiązania codziennych problemów biznesowych. Książka ta...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
Rewolucja w zarządzaniu organizacją i personelem! Przez wiele lat zakładano, że doskonalenie organizacji zależy od diagnozy jej kultury, właściwego opisu procesów biznesowych, przygotowania odpowiedniego programu wskaźników i dokonywania na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
W prezentowanym opracowaniu wskazano powiązanie między kompetencjami, zdolnościami, procesami i zasobami przedsiębiorstwa. Następnie sporządzono opis kompetencji przedsiębiorstwa na tle podstawowych problemów zarządzania strategicznego, a zwłaszcza...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Kiedy pracy brakuje, a starających się o nią jest nadmiar, zgłoszenie swojej kandydatury jest równoznaczne z podjęciem ostrego współzawodnictwa. Trzeba wystawić swe umiejętności na sprzedaż podobnie jak to się dzieje na rynku konsumpcyjnym.- jak...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Nadchodzące dziesięciolecie to dekada szybkich zmian, doskonałej obsługi klienta i ekonomicznej jakości w warunkach ostrej konkurencji na rynku nie tylko krajowym, ale również europejskim i globalnym. Polskie przedsiębiorstwa przemysłowe, chcąc...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Autor przedstawia aktualne koncepcje zarządzania produkcją oraz projektowania i organizowania systemów produkcyjnych, a w szczególności zagadnienia dotyczące integracji ludzi, informacji, wyposażenia technicznego i kapitału, w warunkach...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Inteligencja stosunków międzyludzkich jest umiejętnością, która decyduje o sukcesie i jakości życia! Podstawą życia zawodowego są stosunki międzyludzkie i od tego, jak je sobie ułożysz, zależy twój sukces ekonomiczny, osobisty i satysfakcja...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Inside the European Union - English language coursebook to podręcznik języka angielskiego dla średniozaawansowanych, dotyczący problemów Unii Europejskiej. Potencjalnymi adresatami książki są studenci uczelni ekonomicznych, wydziałów prawa,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Zasadniczym celem tej książki jest: przedstawienie użyteczności analizy portfelowej na polskim rynku kapitałowym oraz koncepcji zastosowania metod ilościowych w dywersyfikacji ryzyka na rynku kapitałowym, zaproponowanie rozwiązań...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Literatura / Proza, powieść; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
- wprowadzenie do cybernetyki- modelowanie cybernetycznej organizacji- sterowanie w systemie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Zarządzanie nastawione na rynek wymaga od pracowników większej elastyczności i zaangażowania. O tym, kto wygra w walce z konkurencją, zadecyduje motywacja pracowników. Należy rozróżnić operatywne i strategiczne instrumenty efektywnego...
pozycja niedostępna