Księgarnia »
Wydawnictwa »
Placet
Wydawnictwo Placet - strona 6
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1999; Oprawa: miękka;
Autor przedstawia koncepcje zarządzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania :- co sprawia, że współczesne przedsiębiorstwo musi odznaczać się ekspansywnością, innowacyjnością i długofalowością w myśleniu i działaniu - jak ma...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Książka zawiera pogłębioną refleksję nad współczesnymi problemami skutecznego zarządzania zgodnie z rysującymi się dziś tendencjami. Lektura powinna inspirować i sprzyjać wytwarzaniu się i rozwijaniu u studentów i liderów biznesu umiejętności...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Bezlitosna konkurencja zmusza każdego przedsiębiorcę do ciągłego zadawania sobie pytania : Co mogę jeszcze zrobić, aby poprawić efektywność gospodarowania Pojedyncze działania nie gwarantują długotrwałego efektu. Trzeba spojrzeć na swoją działalność...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Książka zawiera ćwiczenia obejmujące minimum programowe przedmiotów realizowanych na studiach ekonomicznych: statystyki, ekonometrii oraz prognozowania i symulacji. Jako narzędzie wybrany został arkusz kalkulacyjny Excel ze względu na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (Corporate Social Responsibility), jest jednym z kluczowych tematów polityki gospodarczej Unii Europejskiej. Stanowi ona efektywną strategię zarządzania i innowacyjny sposób budowania przewagi konkurencyjnej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Słowniki; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Słownik obejmuje wybraną terminologię z zakresu instytucji UE, budżetu, handlu, finansów, rozwoju regionalnego, rolnictwa, ochrony środowiska, funduszy strukturalnych, spraw społecznych, integracji, kultury, spraw wewnętrznych. Słownik zawiera...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Słowniki; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
W słowniku zebrano ponad 30 000 haseł i terminów najczęściej używanych w świecie biznesu obejmując obszary: Organizacji i Zarządzania, Marketingu, Finansów, Rachunkowości, Bankowości, Giełdy, Handlu Zagranicznego, Prawa...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 1997; Oprawa: miękka;
W miarę wzrostu liczby spółek reprezentowanych na giełdzie, szerszej reprezentacji branżowej, dostępności innych instrumentów finansowych trzeba stosować inne narzędzia umożliwiające zapanowanie nad mnogością wyboru i pomagające zminimalizować...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Reengineering- koncepcja powstała na początku tego dziesięciolecia w umysłach amerykańskich naukowców miała być receptą na pokonanie Japonii i Wschodnich Tygrysów oraz wydobycie przedsiębiorstw z recesji. Generalnie propagowała...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 1997; Oprawa: miękka;
Książka została napisana dla przedstawicieli kadry kierowniczej, którzy mając wykształcenie techniczne zdobyte w czasach realnego socjalizmu, chcą i muszą dawać sobie radę w warunkach gospodarki rynkowej, chcą i muszą znaleźć wspólny język...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: twarda;
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Szok kulturowy, czyli, mówiąc inaczej,poczucie obcości, stał się wdzisiejszym świecie globalnego biznesu czynnikiem mającym decydujący wpływ na odnoszenie sukcesów. Jednocześnie szok stanowi rodzaj ryzyka zawodowego. Co siódmy menedżer brytyjski...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
W książce tej główna uwaga została skupiona na tych metodach prognozowania, które są szczególnieprzydatne dla przewidywania przyszłości w skali przedsiębiorstwa. Dla wybranych najważniejszych metod prognozowania gospodarczego sformuowano...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Dla przedsiębiorców jest to niezbędne abecadło wiedzy o zachowaniach rynkowych pozwalające na dostosowanie działań biznesowych do zmian zachodzących w otoczeniu. Cennym uzupełnieniem teorii są tu obszerne studia zmian w podstawowych gałęziach...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Poszczególne części książki kończy obszerne studium praktycznego zastosowania poznanej wiedzy a w tym: przewidywanie cykli koniunkturalnych, metody wpływania na deficyt budżetowy, metody walki z bezrobociem i polityka pieniężna, zdobywanie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Efektywna absorpcja funduszy UE przez polską gospodarkę i administrację publiczną (rządową i samorządową) jest w istotnym stopniu uwarunkowana posiadaniem przez decydentów odpowiedniego zasobu wiedzy nt. metod oceny projektów dofinansowanych z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Książka została opracowana z myślą o uczestnikach wykładów poświęconych ubezpieczeniom, aktuariuszach i pracownikach firm ubezpieczeniowych. Celem jej jest zapoznanie czytelnika z podstawowymi pojęciami i narzędziami stosowanymi w matematyce...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się odnieść je do otaczającej nas...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 1998; Oprawa: miękka;
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Placet; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Głównym celem prezentowanej książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania rynku...
pozycja niedostępna