pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press

Wydawnictwo one press - strona 55


okładka książki - Sztuka wojny w biznesie

Sztuka wojny w biznesie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
To przystępna interpretacja klasycznego cińskiego dzieła Sztuki wojny, poruszająca problematykę przywództwa, strategii, organizacji, współzawodnictwa, współpracy. Ta książka nauczy cię zwyciężać na współćzesnym biznesowym polu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak pisać dobre e-maile

Jak pisać dobre e-maile

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Sprawna i skuteczna komunikacja to podstawa biznesu - niezależnie od tego, kto z kim się porozumiewa i na jakiej płaszczyźnie. A ponieważ poczta elektroniczna jest jednym z najczęściej wykorzystywanych środków przekazu informacji, warto...
pozycja niedostępna

okładka książki - Bądź kreatywny i pomysłowy

Bądź kreatywny i pomysłowy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Więcej kreatywności i pomysłowości z pewnością przyda Ci się nie tylko w życiu zawodowym, ale także prywatnym. Nie czekaj, aż pomysł sam przyjdzie Ci do głowy - uruchom własną linię produkcyjną wartościowych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pamiętaj, kim jesteś. Życiowe historie inspirujące serce i umysł

Pamiętaj, kim jesteś. Życiowe historie inspirujące serce i umysł

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
W Harvard Business School kultywowany jest pewien stary zwyczaj. Na ostatnich zajęciach w każdym semestrze wykładowca odkłada na bok program zajęć i opowiada inspirującą historię. Tak było przez wiele lat -- aby usłyszeć którąś z tych historii,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes

Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Chcesz mieć własną firmę i robić to, w czym jesteś najlepszy Zdecydowana większość pracowników nie czuje się emocjonalnie zaangażowana w pracę. Robią nie to, co chcieliby robić. Czują, że życie przecieka im między palcami. Połowa z nas marzy o...
pozycja niedostępna

okładka książki - Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu

Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Kolejna cudowna recepta na rozwój gospodarki okazała się lipą. Czy powierzchowne innowacje to wszystko, na co nas stać, gdy ostra konkurencja i stagnacja w branży zmuszają do wybiegania myślami w przyszłość Adrian Slywotzky, jeden z mówców...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów

Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Gdyby tylko pracowało u nas więcej takich osób, jak Dawid... Gdyby wszyscy ludzie myśleli i działali podobnie, praca kierowników byłaby prostsza. Wystarczyłby jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym,...
81.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów

Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Autorzy zebranych tu artykułów przedstawiają recepty na wzrost, przetestowane w korporacjach działających w branżach starego i nowego przemysłu. Przytaczają wypowiedzi specjalistów do spraw zarządzania, którzy zapewnili swoim firmom dwucyfrowe...
pozycja niedostępna

okładka książki - Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie

Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Jak ożywić beznadziejne szkolenie: wyżyj się na trenerach i rozbaw wszystkich do łez. Jaką obowiązkową postawę przyjąć na szkoleniu: udawaj, że wszystko wiesz, i mów tylko to, co jest politycznie poprawne. Jak zaakceptować status quo: nawet nie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce

Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Książka Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce pomaga ocenić perspektywy organizacji na podstawie faktów i wskazówek. Podane przykłady, takie jak ataki terrorystyczne z 11 września 2001 i bankructwo...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes rodzinny

Biznes rodzinny

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Firmy rodzinne są motorem rozwoju każdej gospodarki. Jednak napięcie towarzyszące balansowaniu pomiędzy własnymi ambicjami i potrzebami firmy, a dążeniami reszty rodziny czyni drogę do sukcesu rynkowego pełną przeszkód. Ten przewodnik...
pozycja niedostępna

okładka książki - Techniki pokonywania problemów

Techniki pokonywania problemów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Ten przystępny i przejrzysty przewodnik zawiera wszystko to, co powinieneś wiedzieć o ponad trzydziestu metodach, za pomocą których możesz z powodzeniem rozwiązywać...
pozycja niedostępna

okładka książki - 33 techniki negocjowania i argumentacji

33 techniki negocjowania i argumentacji

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Jak mógłbym rozegrać to lepiej Niejeden raz zadręczałeś się tym pytaniem, wracając myślami do nieudanej transakcji. Czy byłeś dobrze przygotowany i miałeś pewność, że wiesz, co mówisz Czy zbudowałeś kapitał dobrych relacji, który później dał...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania i zwyczaje konsumentów

Zachowania i zwyczaje konsumentów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Michael R. Solomon, współautor sukcesów marketingowych firm takich, jak DuPont, Black & Decker, Visa i Calvin Klein opisuje wiele różnych modeli zachowań konsumentów. Jego odkrycia uświadamiają, że w produktach tkwią niewidoczne bodźce oddziaływujące...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Czasami, gdy obserwujemy duże firmy, zdumiewa nas to, że udaje im się jakoś funkcjonować -- mimo przerostu biurokracji, gigantycznych pensji dyrektorów, kosmicznych budżetów reklamowych i ekstrawaganckich siedzib, których utrzymanie kosztuje miliony....
pozycja niedostępna

okładka książki - Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów

Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Autor tej książki, legendarny zarządzający-rockandrollowiec, pomoże Ci tworzyć muzykę biznesu. Nie prostą, płytką i przewidywalną, a więc taką, do jakiej ograniczają się menedżerowie grający na jednym z tysiąca klawiszy firmowego fortepianu....
pozycja niedostępna

okładka książki - Pod presją czasu. Jak wypracować skuteczne strategie osiągnięcia sukcesu

Pod presją czasu. Jak wypracować skuteczne strategie osiągnięcia sukcesu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Wokół Ciebie panuje wszechobecny chaos, a sprawy toczą się coraz szybciej. Nic nie możesz na to poradzić. Jednak przyspieszenie cywilizacyjne nie musi być gwoździem do Twojej trumny. Znajdź w pędzącym świecie miejsce dla siebie -- wejdź w oko...
pozycja niedostępna

okładka książki - Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust...
pozycja niedostępna

okładka książki - Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lider. Kodeks Bushido w życiu przywódcy

Lider. Kodeks Bushido w życiu przywódcy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Jak sprawić, by podejmowanie trudnych decyzji stało się proste Czy byłeś kiedyś w strefie - takim stanie ducha i umysłu, w którym można zdziałać więcej, niż umiesz sobie wyobrazić Czy zdarzyło Ci się, że podczas publicznej przemowy lub w ferworze...
pozycja niedostępna

Strona 55 z 57 : «pierwsza...5354555657...ostatnia» (1138 pozycji)