Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press
Wydawnictwo one press - strona 54
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Czytając książkę 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy, dowiesz się, jak zaistnieć w firmie. Przekonasz się, że czekanie na polecenia szefa wcale nie jest najlepszą drogą do zdobycia uznania w pracy. Autor Bob Nelson udowodni Ci, że...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Harvard Business Review. Marketing to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Harvard Business Review. Zarządzanie marką to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie to książka przedstawiająca doskonałe techniki przekonywania innych ludzi do naszych koncepcji i idei. Udowadnia, że to, czy ludzie nas zrozumieją, czy też nie, zależy wyłącznie od nas samych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Ta książka jest podsumowaniem doświadczeń wielu projektodawców. Omawiamy w niej dotacje dostępne w Polsce: z funduszy strukturalnych i przedakcesyjnych Unii Europejskiej, z funduszy norweskich i EOG oraz z programów krajowych. Znajdziesz tu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Czytając książkę Negocjować można wszystko, dowiesz się, w jaki sposób doprowadzić negocjacje do korzystnego dla Ciebie finału. Poznasz czynniki wpływające na przebieg negocjacji i zachowanie się uczestników. Nauczysz się stosować różne...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Biologia; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
W książce Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji znajdziesz inspiracje, wiadomości i historie, dzięki którym obudzisz swój uśpiony talent wynalazcy i zaczniesz go wykorzystywać. Odkryjesz na nowo chęć zadawania pytań i badania świata...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci - o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja - producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła - musi opowiadać historie....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Nie znajdziesz tu pustosłowia ani utartych frazesów. Każda rada, jaką daje Ci autor, jest poparta jego czynem. Jon Huntsman jako jeden z nielicznych ludzi prezydenta Nixona nie został oskarżony w sprawie Watergate - wycofał się z Białego Domu,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Kiedy przeczytasz Mistrzów rynku, zorientujesz się, że opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii to praca, jaką może wykonać każdy pomysłowy menedżer, który podejdzie do tego zadania z odpowiednim zaangażowaniem. Jednak musisz być uzbrojony...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Jak zorganizować perfekcyjną konferencję to poradnik dla osób, które zajmują się organizacją tego typu spotkań. Zawiera szczegółowe omówienie wszystkich zagadnień, na które należy zwrócić uwagę, przygotowując konferencję. Czytając tę książkę,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Książka przeznaczona dla menedżerów działów personalnych, którzy chcą poznać zasady organizowania wyjazdów integracyjnych połączonych ze szkoleniami. Przedstawia sposoby doboru miejsca i typu szkolenia, zawiera wskazówki przydatne przy współpracy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
W tej książce nie promowana jest brawura ani pokazowe wyczyny w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Autorzy książki prowadzą nas wgłąb świata twardej konkurencji - świata, w którym gracze poświęcają całą swoją energię zwyciężaniu i angażują wszystkie swoje siły we wzmacnianie swoich pozycji konkurencyjnych, napędzając cykl sprzężenia zwrotnego,...
pozycja niedostępna