Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press
Wydawnictwo one press - strona 53
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Oficjalnie dobro klienta jest absolutnym priorytetem firmy. Ale tak naprawdę pracownicy wysyłają klientom całkiem inny przekaz: naciągamy Cię, kliencie, na najdroższe produkty, nie lubimy Cię i nie chcemy się zajmować Twoimi sprawami. Na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Książka Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników to II tom epokowej trylogii Portera, przełożony na 13 języków, rozprowadzony w 30 wydaniach. Dowiedz się, dlaczego teorie Portera spotkały się z powszechną akceptacją...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Ta książka inspiruje innych, by czerpali z życia więcej radości. Choć sprawia wrażenie lekko napisanego poradnika, jest poważną lekturą. Autorzy wykorzystali w niej wyniki 50 lat badań nad psychologią pozytywną. Clifton i Rath proponują metody,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Bądź zawsze na TAK, zgadzaj się na wszystko i ulegaj woli innych ludzi. Tak, możemy obniżyć cenę tylko po to, by dać klientowi satysfakcję. Tak, możemy zdążyć w terminie, choć jest to nierealne. Tak, możemy pana dalej zatrudniać mimo tragicznej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz A czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził No właśnie... i dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
W książce 10 złotych reguł sprzedaży autor - korzystając ze swojego bogatego doświadczenia -- przedstawia główne zasady skutecznej sprzedaży i podaje wiele przykładów wartych naśladowania. Dużą wagę przykłada również do zagadnienia etyki w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Alexander Hiam, doświadczony trener z zakresu mediacji i negocjacji, pokazuje, jak opanowywać konflikty, które wymknęły się spod kontroli. Z tej książki dowiesz się, jak powstrzymać spiralę narastającego sporu. Nauczysz się rozpoznawać zamiary...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych metodom zarządzania wiedzą. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Autorzy zaglądają za kulisy zarządzania klubami sportowymi. Pokazują, jak trenerzy-menedżerowie pozyskują nowe talenty, budują wśród członków zespołu wiarę we własne siły, ustanawiają ambitne cele i skłaniają ludzi do maksymalnego zaangażowania...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W książce Twoje podejście do pieniędzy. Czy zachowujesz się tak, jak wszyscy inni znajdziesz próbę odpowiedzi na te pytania. Autorka, opierając się na ankietach i badaniach statystycznych, opisuje najskrzętniej skrywane ludzkie żądze, szalone nawyki...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Niniejsza książka jest produktem 10-letnich badań Harvard Business School. Autor przedstawia w niej trzyetapowy model rekonstrukcji firmy, chroniący przed powielaniem utrwalonych postaw w obliczu kryzysu. Donald N. Sull przybliża prawdziwe...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Przywództwo to dyscyplina z pogranicza psychologii, zarządzania, komunikacji, strategii, a nawet reklamy. Jest niezbędne wszędzie tam, gdzie ludzie dążą do wspólnych celów. Od kompetencji, charakteru i technik stosowanych przez lidera zależy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Wartość dodana przechodzi z rynków produktów i rynków finansowych na rynki talentu. Stary porządek korporacyjny upada. Codziennie powstają organizacje nowej ery: innowacyjne, elastyczne i otwarte na świeże pomysły. Prawdziwy potencjał...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Dodatki gratis to miękkie innowacje, które możesz wprowadzać szybko i niskim kosztem. Każdy pracownik w firmie może wymyślić drobiazg, który przyniesie fortunę. Już niejeden pomysłowy pracownik wpadł na genialny pomysł, ale nie mógł przebić się z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Czy Twoje dziecko jest przygotowane na spotkanie ze szkołą przeznaczona jest dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym, którzy poświęcają im uwagę, starają się zrozumieć ich zachowanie i podchodzą do rodzicielstwa w sposób...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka amerykańska; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Naturalne przywództwo Nie do końca. Publiczny wizerunek...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Niedostatek to największy atut Samodzielnego Przedsiębiorcy - zmusza Cię do dobrego gospodarowania, zbaczania z utartych ścieżek i wymyślania czegoś nowego... No i nie stracisz wielkich pieniędzy, jeśli przedsięwzięcie się nie powiedzie. Firmę...
pozycja niedostępna