pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press

Wydawnictwo one press - strona 53


okładka książki - Przywództwo według Johna F. Kennedy ego

Przywództwo według Johna F. Kennedy ego

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka amerykańska; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Naturalne przywództwo Nie do końca. Publiczny wizerunek...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów....
pozycja niedostępna

okładka książki - Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę

Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Niedostatek to największy atut Samodzielnego Przedsiębiorcy - zmusza Cię do dobrego gospodarowania, zbaczania z utartych ścieżek i wymyślania czegoś nowego... No i nie stracisz wielkich pieniędzy, jeśli przedsięwzięcie się nie powiedzie. Firmę...
pozycja niedostępna

okładka książki - 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy

1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Czytając książkę 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy, dowiesz się, jak zaistnieć w firmie. Przekonasz się, że czekanie na polecenia szefa wcale nie jest najlepszą drogą do zdobycia uznania w pracy. Autor Bob Nelson udowodni Ci, że...
pozycja niedostępna

okładka książki - Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Będąc blisko klienta, możesz przewidzieć jego potrzeby, zanim jeszcze się skrystalizują. Wiedząc o jego planach, możesz składać lepsze oferty. Kiedy zdobędziesz jego zaufanie i staniesz się kluczowym dostawcą, cena sprzedaży nie będzie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Marketing

Harvard Business Review. Marketing

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Harvard Business Review. Marketing to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów...
pozycja niedostępna

okładka książki - Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi

Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Harvard Business Review. Zarządzanie marką to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie

Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie to książka przedstawiająca doskonałe techniki przekonywania innych ludzi do naszych koncepcji i idei. Udowadnia, że to, czy ludzie nas zrozumieją, czy też nie, zależy wyłącznie od nas samych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu

Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dotacje na inwestycje

Dotacje na inwestycje

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Ta książka jest podsumowaniem doświadczeń wielu projektodawców. Omawiamy w niej dotacje dostępne w Polsce: z funduszy strukturalnych i przedakcesyjnych Unii Europejskiej, z funduszy norweskich i EOG oraz z programów krajowych. Znajdziesz tu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Negocjować możesz wszystko

Negocjować możesz wszystko

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Czytając książkę Negocjować można wszystko, dowiesz się, w jaki sposób doprowadzić negocjacje do korzystnego dla Ciebie finału. Poznasz czynniki wpływające na przebieg negocjacji i zachowanie się uczestników. Nauczysz się stosować różne...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji

Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Biologia; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
W książce Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji znajdziesz inspiracje, wiadomości i historie, dzięki którym obudzisz swój uśpiony talent wynalazcy i zaczniesz go wykorzystywać. Odkryjesz na nowo chęć zadawania pytań i badania świata...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci - o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja - producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła - musi opowiadać historie....
pozycja niedostępna

okładka książki - Zwycięzcy nie oszukują

Zwycięzcy nie oszukują

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Nie znajdziesz tu pustosłowia ani utartych frazesów. Każda rada, jaką daje Ci autor, jest poparta jego czynem. Jon Huntsman jako jeden z nielicznych ludzi prezydenta Nixona nie został oskarżony w sprawie Watergate - wycofał się z Białego Domu,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie

Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Kiedy przeczytasz Mistrzów rynku, zorientujesz się, że opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii to praca, jaką może wykonać każdy pomysłowy menedżer, który podejdzie do tego zadania z odpowiednim zaangażowaniem. Jednak musisz być uzbrojony...
pozycja niedostępna

Strona 53 z 57 : «pierwsza...5152535455...ostatnia» (1122 pozycji)