Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press
Wydawnictwo one press - strona 53
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Harvard Business Review. Zarządzanie marką to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Oni nic nie rozumieją! Jak przekształcać opór w zrozumienie to książka przedstawiająca doskonałe techniki przekonywania innych ludzi do naszych koncepcji i idei. Udowadnia, że to, czy ludzie nas zrozumieją, czy też nie, zależy wyłącznie od nas samych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Konsumenci nie lubią korporacji, które próbują nimi manipulować i w dodatku przerzucają koszty wielkich kampanii reklamowych na ceny produktów i usług. Badanie rynku, wybieranie grup docelowych i prowadzenie tradycyjnych kampanii - to sporo...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Ta książka jest podsumowaniem doświadczeń wielu projektodawców. Omawiamy w niej dotacje dostępne w Polsce: z funduszy strukturalnych i przedakcesyjnych Unii Europejskiej, z funduszy norweskich i EOG oraz z programów krajowych. Znajdziesz tu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Czytając książkę Negocjować można wszystko, dowiesz się, w jaki sposób doprowadzić negocjacje do korzystnego dla Ciebie finału. Poznasz czynniki wpływające na przebieg negocjacji i zachowanie się uczestników. Nauczysz się stosować różne...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Książka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Biologia; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
W książce Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji znajdziesz inspiracje, wiadomości i historie, dzięki którym obudzisz swój uśpiony talent wynalazcy i zaczniesz go wykorzystywać. Odkryjesz na nowo chęć zadawania pytań i badania świata...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Ta książka jest o działaniach, których wymagają klienci - o przedstawianiu barwnych obrazów, w które chcą wierzyć. Każda organizacja - producent samochodów, stowarzyszenie non-profit, partia polityczna czy huta szkła - musi opowiadać historie....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Nie znajdziesz tu pustosłowia ani utartych frazesów. Każda rada, jaką daje Ci autor, jest poparta jego czynem. Jon Huntsman jako jeden z nielicznych ludzi prezydenta Nixona nie został oskarżony w sprawie Watergate - wycofał się z Białego Domu,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Kiedy przeczytasz Mistrzów rynku, zorientujesz się, że opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii to praca, jaką może wykonać każdy pomysłowy menedżer, który podejdzie do tego zadania z odpowiednim zaangażowaniem. Jednak musisz być uzbrojony...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Jak zorganizować perfekcyjną konferencję to poradnik dla osób, które zajmują się organizacją tego typu spotkań. Zawiera szczegółowe omówienie wszystkich zagadnień, na które należy zwrócić uwagę, przygotowując konferencję. Czytając tę książkę,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Książka przeznaczona dla menedżerów działów personalnych, którzy chcą poznać zasady organizowania wyjazdów integracyjnych połączonych ze szkoleniami. Przedstawia sposoby doboru miejsca i typu szkolenia, zawiera wskazówki przydatne przy współpracy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
W tej książce nie promowana jest brawura ani pokazowe wyczyny w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Autorzy książki prowadzą nas wgłąb świata twardej konkurencji - świata, w którym gracze poświęcają całą swoją energię zwyciężaniu i angażują wszystkie swoje siły we wzmacnianie swoich pozycji konkurencyjnych, napędzając cykl sprzężenia zwrotnego,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
To przystępna interpretacja klasycznego cińskiego dzieła Sztuki wojny, poruszająca problematykę przywództwa, strategii, organizacji, współzawodnictwa, współpracy. Ta książka nauczy cię zwyciężać na współćzesnym biznesowym polu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Sprawna i skuteczna komunikacja to podstawa biznesu - niezależnie od tego, kto z kim się porozumiewa i na jakiej płaszczyźnie. A ponieważ poczta elektroniczna jest jednym z najczęściej wykorzystywanych środków przekazu informacji, warto...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Więcej kreatywności i pomysłowości z pewnością przyda Ci się nie tylko w życiu zawodowym, ale także prywatnym. Nie czekaj, aż pomysł sam przyjdzie Ci do głowy - uruchom własną linię produkcyjną wartościowych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
W Harvard Business School kultywowany jest pewien stary zwyczaj. Na ostatnich zajęciach w każdym semestrze wykładowca odkłada na bok program zajęć i opowiada inspirującą historię. Tak było przez wiele lat -- aby usłyszeć którąś z tych historii,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Chcesz mieć własną firmę i robić to, w czym jesteś najlepszy Zdecydowana większość pracowników nie czuje się emocjonalnie zaangażowana w pracę. Robią nie to, co chcieliby robić. Czują, że życie przecieka im między palcami. Połowa z nas marzy o...
pozycja niedostępna