pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press

Wydawnictwo one press - strona 46


okładka książki - Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących

Jak zarobić na funduszach. Praktyczny przewodnik dla inwestujących

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Zafunduj sobie dostatnią przyszłość: Sprawdź, ile oferuje Ci świat funduszy Poznaj zalety konsekwentnego i długoterminowego inwestowania Wystrzegaj się kosztownych błędów Inwestycje w 10! Rynek finansowy w Polsce oferuje nam coraz więcej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak przeprowadzić transformację firmy

Jak przeprowadzić transformację firmy

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Oto typowy scenariusz wprowadzania zmian w organizacji. Najpierw zarząd przyjmuje nową strategię. Mówi się owizji przyszłości icelach strategicznych, ale wszystko kończy się na spotkaniach, rozmowach i notatkach służbowych. Pracownicy twierdzą,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem

Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Otwórz drzwi partnerom zza granicy Przewodnik inwestora -- etapy inicjowania współpracy z zagranicznym partnerem Poradnik prawny -- jak sektor publiczny w Polsce wspiera inwestycje zagraniczne Przegląd praktyk w wymianie handlowej -- od joint venture...
pozycja niedostępna

okładka książki - Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym

Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Kto ryzykuje, ten zyskuje Poznaj różne rodzaje zagrożeń i naucz się nimi zarządzać Oszacuj swój poziom inteligencji ryzyka Przeprowadź audyt strategii Ukształtuj profil ryzyka własnej organizacji Ryzyko towarzyszy Ci w każdym momencie życia,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera

Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Finanse najlepiej służą tym, którzy je znają Różnice na wagę złota -- koszty a wydatki, przychody a wpływy gotówkowe Analiza finansowa -- od wskaźników zadłużenia do zarządzania zapasami Sztuczki księgowe -- jak firmy manipulują danymi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu

Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czy wierzysz w przeznaczenie Jak działa DNA sukcesu Namaluj obraz swojej przyszłości Wiara w siebie czy w przeznaczenie Zachowania nabyte i wrodzone Czy masz genotyp przedsiębiorcy Test na predyspozycje Prace nad utworzeniem mapy ludzkiego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy?

Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy?

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Na współczesnym rynku pracy dużą rolę przy poszukiwaniu zarówno kandydatów, jak i ofert zatrudnienia, odgrywa Internet. Coraz więcej firm decyduje się na umieszczenie swoich ofert na stronach WWW, powstają banki ofert i strony, na których...
pozycja niedostępna

okładka książki - Innowacja. Droga do wzrostu zysków

Innowacja. Droga do wzrostu zysków

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Tym, czego Ci trzeba, jest: siła, popychająca Cię do wprowadzania niezwykłych rozwiązań energia, pobudzająca Cię do pokonywania konkurencji na rynku inspiracja, pozwalająca Ci kreatywnie rozwiązać każdy problem Lokomotywa gospodarki Czym jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Inteligencja to za mało... Jak budować wizerunek wiarygodnego lidera

Inteligencja to za mało... Jak budować wizerunek wiarygodnego lidera

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Błyskotliwość to nie wszystko Kompetentne przekazywanie informacji Profesjonalne wyrażanie siebie Utrzymywanie pozytywnych kontaktów ze współpracownikami Kształtowanie swojego zawodowego wizerunku Zyskiwanie wiarygodności w oczach przełożonych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych

Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Zostań prawdziwym przywódcą Poznaj różnicę pomiędzy menedżerem i przywódcą Zapoczątkuj i przeprowadź zmiany w firmie Zmobilizuj pracowników do wspólnego działania Między menedżerem a przywódcą istnieje ogromna różnica. Każdego roku firmy na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Grzeczne dziewczynki nie kręcą interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen

Grzeczne dziewczynki nie kręcą interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Jak to robią kobiety biznesu Myślisz o rozkręceniu własnej firmy Masz pomysł na biznes Zastanawiasz się, czy podołasz takiemu zadaniu Cenisz niezależność, lubisz się uczyć i nie brak Ci entuzjazmu Nim wręczysz szefowi wypowiedzenie, sprawdź,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa

Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Niezastąpiony przewodnik dla wszystkich podwładnych szefów-idiotów Skąd biorą się szefowie-idioci Jak porozumieć się z szefem-idiotą Jak nie stracić pracy u szefa-idioty Szefowie-idioci. Ilu z nas miało lub nadal ma wątpliwy zaszczyt pracować dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sukces... i co dalej?

Sukces... i co dalej?

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Jeden z pięciu najwybitniejszych trenerów kadry menedżerskiej Forbes Czołowa postać wśród najlepszych nauczycieli kadry menedżerskiej Wall Street Journal Jeden z najbardziej wiarygodnych guru w nowej erze biznesu The Economist Poznaj... 20...
pozycja niedostępna

okładka książki - Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Pisać - jak to łatwo powiedzieć... Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne! Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców! Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta! Hipnoza...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje

Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Mów i wzbudzaj zaufanie Patrz i czytaj w myślach Słuchaj i okazuj empatię Hipnotyzuj i wygrywaj! Jestem zachwycony tą książką. Mam zamiar czytać ją na okrągło. Myślę, że jest tak doskonała, iż powinna ciągle znajdować się pod ręką, zaraz obok...
pozycja niedostępna

okładka książki - Hipnotyczny marketing

Hipnotyczny marketing

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wsad kolorowy do Twojej głowy Twórz strony internetowe działające jak bankomaty Zdobywaj rozgłos za darmo Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach! Machina sprzedaży i reklamy...
pozycja niedostępna

okładka książki - HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. Pojedynek z ofertami

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. Pojedynek z ofertami

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Pojedynek z ofertami: Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej Najchętniej czytane tematy Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania Wpływ metafor i technik autoperswazji Budowanie zdań i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą

Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Przywództwo jest grą zaczynającą się w Twojej głowie W prezentowanym zbiorze artykułów znakomitości świata biznesu piszą o swoich doświadczeniach na stanowiskach kierowniczych, o zakulisowych relacjach wiążących kluczowych ludzi w firmach i o...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych, a niejednokrotnie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów konsumentów. Problemy z zatrudnieniem. To wszystko...
pozycja niedostępna

Strona 46 z 57 : «pierwsza...4445464748...ostatnia» (1122 pozycji)