pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press

Wydawnictwo one press - strona 46


okładka książki - Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych

Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Zostań prawdziwym przywódcą Poznaj różnicę pomiędzy menedżerem i przywódcą Zapoczątkuj i przeprowadź zmiany w firmie Zmobilizuj pracowników do wspólnego działania Między menedżerem a przywódcą istnieje ogromna różnica. Każdego roku firmy na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Grzeczne dziewczynki nie kręcą interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen

Grzeczne dziewczynki nie kręcą interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Jak to robią kobiety biznesu Myślisz o rozkręceniu własnej firmy Masz pomysł na biznes Zastanawiasz się, czy podołasz takiemu zadaniu Cenisz niezależność, lubisz się uczyć i nie brak Ci entuzjazmu Nim wręczysz szefowi wypowiedzenie, sprawdź,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa

Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Niezastąpiony przewodnik dla wszystkich podwładnych szefów-idiotów Skąd biorą się szefowie-idioci Jak porozumieć się z szefem-idiotą Jak nie stracić pracy u szefa-idioty Szefowie-idioci. Ilu z nas miało lub nadal ma wątpliwy zaszczyt pracować dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sukces... i co dalej?

Sukces... i co dalej?

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Jeden z pięciu najwybitniejszych trenerów kadry menedżerskiej Forbes Czołowa postać wśród najlepszych nauczycieli kadry menedżerskiej Wall Street Journal Jeden z najbardziej wiarygodnych guru w nowej erze biznesu The Economist Poznaj... 20...
pozycja niedostępna

okładka książki - Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Pisać - jak to łatwo powiedzieć... Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne! Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców! Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta! Hipnoza...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje

Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Mów i wzbudzaj zaufanie Patrz i czytaj w myślach Słuchaj i okazuj empatię Hipnotyzuj i wygrywaj! Jestem zachwycony tą książką. Mam zamiar czytać ją na okrągło. Myślę, że jest tak doskonała, iż powinna ciągle znajdować się pod ręką, zaraz obok...
pozycja niedostępna

okładka książki - Hipnotyczny marketing

Hipnotyczny marketing

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wsad kolorowy do Twojej głowy Twórz strony internetowe działające jak bankomaty Zdobywaj rozgłos za darmo Podbijaj umysły klientów skandalicznymi pomysłami Pracuj wyobraźnią, a klienci będą Cię nosić na rękach! Machina sprzedaży i reklamy...
pozycja niedostępna

okładka książki - HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. Pojedynek z ofertami

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe. Pojedynek z ofertami

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Pojedynek z ofertami: Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej Najchętniej czytane tematy Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania Wpływ metafor i technik autoperswazji Budowanie zdań i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą

Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Przywództwo jest grą zaczynającą się w Twojej głowie W prezentowanym zbiorze artykułów znakomitości świata biznesu piszą o swoich doświadczeniach na stanowiskach kierowniczych, o zakulisowych relacjach wiążących kluczowych ludzi w firmach i o...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych, a niejednokrotnie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów konsumentów. Problemy z zatrudnieniem. To wszystko...
pozycja niedostępna

okładka książki - Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszych Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Pozornie niewinne rozmowy z klientami i kontrahentami tak naprawdę są polem bitwy na argumenty, którą Ty możesz zwyciężyć. Sam zdecyduj czy chcesz. Jeśli tak -- sięgnij po...
pozycja niedostępna

okładka książki - Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Podręcznik sprzedaży na grzeczną dziewczynkę My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi...
pozycja niedostępna

okładka książki - Grzeczna dziewczynka idzie do pracy czyli jak przetrwać trudne początki

Grzeczna dziewczynka idzie do pracy czyli jak przetrwać trudne początki

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Zrób genialne pierwsze wrażenie Zjednaj sobie współpracowników Spraw, by szef stale Cię doceniał Zabłyśnij i powal wszystkich na kolana Godna zaufania mapa, która pozwoli Ci przejść przez chaotyczny świat zawodowy w pierwszych latach pracy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Gotowi na wszystko. 52 zasady efektywności w pracy i życiu

Gotowi na wszystko. 52 zasady efektywności w pracy i życiu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Twórca programu GTD - Getting Things Done - ponownie o fenomenalnym zarządzaniu czasem: przełomowe strategie organizacji osobistej sposoby na pobudzenie twórczości i kreatywności metody na oczyszczanie umysłu z nieistotnych informacji skuteczne...
pozycja niedostępna

okładka książki - Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach

Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Zamówiłam i rozdałam pracownikom sześćdziesiąt egzemplarzy książki, oceniłam jej wpływ na proces transformacji i zamówiłam dalsze pięćset egzemplarzy. To prawdziwa perełka. Heidi King, Departament Obrony Opowieść dla odważnych dorosłych Odkąd...
pozycja niedostępna

okładka książki - Grzeczne dziewczynki się nie bogacą. 75 błędów, które utrudniają kobietom osiągnięcie niezależności finansowej

Grzeczne dziewczynki się nie bogacą. 75 błędów, które utrudniają kobietom osiągnięcie niezależności finansowej

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Żyjesz nie tak, jak byś chciała Myślisz o innych, zaniedbując siebie Wybierasz bezpieczeństwo i przesadną uczciwość Stwarzasz sobie sztuczne ograniczenia Pozwalasz innym kontrolować Twoje życie i Twoje finanse Powiem Ci, skąd się to bierze....
pozycja niedostępna

okładka książki - Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie

Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Sztuka ignorancji w świecie hi-tech Błędy pionierów branży Upadki gigantów Grzechy nowych marek Jaka piękna tr@gedia! Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A...
pozycja niedostępna

okładka książki - Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę

Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Poznaj wyobrażenia, które zbudowały amerykańską rzeczywistość Jak Dziki Zachód zmienił się w społeczeństwo masowej konsumpcji Jak Stany Zjednoczone przyciągnęły kapitał z Europy Jak powstały pierwsze megakorporacje naftowe, stalowe i kolejowe To...
pozycja niedostępna

Strona 46 z 56 : «pierwsza...4445464748...ostatnia» (1113 pozycji)