pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press

Wydawnictwo one press - strona 17


okładka książki - Drugie oblicze Wall Street, czyli dlaczego odszedłem z Goldman Sachs

Drugie oblicze Wall Street, czyli dlaczego odszedłem z Goldman Sachs

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Najważniejszy dla nas jest zawsze interes klienta! Te słowa Greg Smith wielokrotnie słyszał od swoich przełożonych w czasie dwunastoletniej, świetnie rozwijającej się kariery w banku inwestycyjnym Goldman Sachs. Zaczynał w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym

Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Nieustanna gra w argumenty Spór, konflikt, problem. Jak reagujesz na te słowa I jak radzisz sobie w sytuacji, w której słowna konfrontacja jest nieunikniona Robisz w tył zwrot czy stajesz w obronie swoich racji Z natury...
pozycja niedostępna

okładka książki - Giełda. Podstawy inwestowania

Giełda. Podstawy inwestowania

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Giełda od A jak „akcja” do Z jak „zysk” Ta książka to skarbnica podstawowych informacji o polskiej giełdzie. Podstawowych, czyli takich, które powinien koniecznie poznać początkujący inwestor, zanim...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pełna MOC możliwości

Pełna MOC możliwości

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Książka o spełnionym życiu, zainspirowana przez 18-minutowy wykład! Pomyśl o swoich sukcesach. One nie są dziełem przypadku. Żadne „udało się”, „samo wyszło”, „przy okazji”. Okazje pojawiły się na Twojej...
pozycja niedostępna

okładka książki - PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców

Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W grupie skuteczniej! Grupa nie jest prostą sumą charakterów, zdolności i predyspozycji tworzących ją jednostek. Zespół pracujących ze sobą ludzi to coś więcej. Dobrze zarządzany może wypracować lepsze, szybsze i bardziej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Oczekuj cudów! Sekretna moc tkwi w Tobie

Oczekuj cudów! Sekretna moc tkwi w Tobie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W każdej chwili możesz zmienić swoje życie i wpuścić do niego odrobinę magii   Obudź świadomość, która pomoże Ci dokonać prawdziwych zmian Odkryj w sobie siłę, pozwalającą podejmować...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka

Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Oprawa: miękka;
Sprawdź, jaki majątek siedzi w Twoim startupie! Szybki słownik, czyli to, czego nie można ominąć Wycena wszelkich wartości, czyli kompleksowe i rozsądne podejście do sprawy Obrona wyceny, czyli inwestor...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy Stosuj perswazję jednego zdania Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków Upajaj chęcią posiadania Twórz rzeczywistość...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak zarabiać na surowcach? Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji

Jak zarabiać na surowcach? Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Inwestycja jak złoto Ostatnie lata cechuje ogromny wzrost ilości i wysokości inwestycji na rynkach surowcowych. Według danych Banku Rozrachunków Międzynarodowych (ang. Bank for International Settlements - BIS) liczba otwartych pozycji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami

Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Zachwyć swoich pracowników i wydobądź cały ich potencjał! Każdy jest inny, czyli jak docenić różnorodność i unikać konfliktów Przewodzenie, czyli jak zaangażować pracowników w działania firmy Inspiracja i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały... Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sztuka rynkologii

Sztuka rynkologii

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Kim jest rynkolog Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sześć poziomów wpływu społecznego. Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego

Sześć poziomów wpływu społecznego. Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Wywieranie wpływu na innych Możesz się tego nauczyć! Perswazja to wyjątkowo cenna umiejętność,, choć jeszcze kilkadziesiąt lat temu postrzegano ją w kategoriach sztuki. A skoro tak, uważano, że zwykłemu śmiertelnikowi trudno jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon

Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Halo! Tu wierzyciel Niemal każdy, kto prowadzi firmę, spotyka się od czasu do czasu z tym problemem - niezapłacona faktura straszy z kąta i nie daje spać. Czasem jest to drobna kwota, ale często bywają to też duże pieniądze,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać. Tom Peters Prosimy nie przeszkadzać! Tradycyjny marketing jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie

Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Grafika, Multimedia, DTP; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Przedmowa autorstwa Guya Kawasakiego! Infografika jest dziś najlepszym sposobem na... wszystko! Dlaczego Ponieważ infografiki: są wzrokowym środkiem przekazu, w mgnieniu oka ujawniają swoje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Seth Godin jest już tam, gdzie inni będą za parę lat. Warto czytać go z wielką uwagą Eryk Mistewicz, kwartalnikNowe Media Ludzie wolą organizować się w plemiona - grupy, które...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie kryzysem w social media

Zarządzanie kryzysem w social media

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zapomnij o pieniądzach i bogać się

Zapomnij o pieniądzach i bogać się

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Bob Proctor - autor międzynarodowego bestsellera Urodziłeś się bogaty (Onepress 2013) Bestseller Boba Proctora Urodziłeś się bogaty zainspirował ludzi na całym świecie, by zaczęli żyć pełnią życia. Nowa książka autora w...
pozycja niedostępna

Strona 17 z 56 : «pierwsza...1516171819...ostatnia» (1113 pozycji)