Księgarnia »
Wydawnictwa »
Oficyna Ekonomiczna
Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna - strona 2
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Organizacja i zasoby kadrowe to dwie dziedziny funkcjonowania przedsiębiorstw najczęściej podlegające procesom restrukturyzacyjnym. Prowadzone w firmach działania restrukturyzacyjne, które mają na celu poprawę ich sytuacji ekonomicznej, obejmują...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Mistrzowski coaching polega na pomaganiu ludziom w wyznaczaniu celów, które są dla nich ważne, i na zwiększaniu ich zdolności do osiągania tych celów. Trener w tak pojętym coachingu nie jest doradcą w sprawach biznesowych, lecz kimś, kto pomaga...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Maksymalne wykorzystanie zasobów organizacji przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów stanowi jeden z głównych celów osób zarządzających przedsiębiorstwami. Często jednak cięcie kosztów przeprowadza się w sposób szkodliwy dla firmy. Autor...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono metodę wykorzystania informacji uzyskanych podczas rozmowy kwalifikacyjnej do wyboru najlepszych kandydatów i do zarządzania efektywnością ich pracy. Stosowanie metody strategicznych rozmów kwalifikacyjnych pozwala nie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
Książka dotyczy zagadnień: zarządzanie płynnością i wynikiem finansowym, ocena projektów inwestycyjnych, wybór źródeł finansowania, zarządzanie ryzykiem, kierowanie przepływem informacji finansowej, współpraca z partnerami biznesowymi,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Wiedza jest specyficznym rodzajem zasobów - w przeciwieństwie do wszystkich innych przybywa jej w miarę wykorzystywania. W książce starano się wyjaśnić, dlaczego coraz więcej firm podejmuje wyzwanie zarządzania wiedzą i jakie wiążą się z tym...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
Proponowane gry są doskonałym uzupełnieniem wszelkiego rodzaju programów szkoleniowych, a ich celem jest skupienie uwagi uczestników na temacie zajęć i zainteresowanie nim oraz rozwijanie różnego typu umiejętności. Autor dokonuje analizy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Oferowany zestaw sesji szkoleniowych stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zamieszczone w zbiorze i na płycie CD materiały mogą też służyć do przygotowania własnego programu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Każdy człowiek chciałby osiągać sukcesy w pracy, a jednocześnie mieć udane życie osobiste. Tymczasem coraz więcej osób czuje, że wpadło w pułapkę bigamii korporacyjnej - wzięło ślub nie tylko ze współmałżonkiem, ale i z firmą. Czy można dziś...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
Przedstawione wskaźniki są usystematyzowane według podstawowych zagadnień: analiza rachunku zysków i strat, analiza bilansu, zarządzanie sprzedażą, kontrola wydatków i kosztów, zarządzanie należnościami, zobowiązania płatnicze, koszty...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W książce omówiono najważniejsze aspekty zastosowania ośrodków, takie jak : tworzenie strategicznych podstaw wprowadzania tej metody, powiązanie procesów oceny i rozwoju z systemem kompetencji i systemem personalnym, zarządzanie i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Autor szczegółowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentowności kluczowych klientów, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Podręcznik opracowano na podstawie programu bloku tematycznego Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej, ujętego w dokumentacji programowej MENiS dla liceum profilowanego, profil ekonomiczno-administracyjny (nr...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Podręczniki / Inne; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
W pierwszej części podręcznika autorzy omawiają formy i funkcje handlu detalicznego, lokale handlowe, towary w detalu i ich ceny, sztukę sprzedawania i inkasowania należności, a także formy i funkcje...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Nawet najbardziej humanistyczne umysły poradzą sobie ze zrozumieniem ekonomii, dzięki doskonałemu wykładowi autora oraz wykresom, rysunkom i szeroko rozbudowanemu zestawowi ćwiczeń. W części drugiej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by osiągnąć zakładany cel w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Publikacja jest przeznaczona dla trenerów, menedżerów i specjalistów do spraw personalnych oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie polityki szkoleń i rozwoju pracowników. Może być również wartościowym źródłem wiedzy dla studentów zarządzania...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Autorzy szczegółowo omówili: * proces zarządzania ryzykiem w przedsięwzięciu inwestycyjnym, * metody stuiące do oceny opłacalności przedsięwzięcia, * wpływ ryzyka walutowego i ryzyka stopy procentowej na poziom opłacalności...
pozycja niedostępna