pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Nieoczywiste

Produkty firmy: Nieoczywiste - strona 5


okładka książki - Mulik z Krakowa

Mulik z Krakowa

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Biografie i wspomnienia / Dzienniki; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Mulik z Krakowa to opowiadanie przeżyć żydowskiego chłopca podczas okupacji niemieckiej w Krakowie. Jego wspomnienia spisane po ponad pięćdziesięciu latach, wiążą się emocjonalnie z pobytem autora w Polsce z grupą młodzieży...
33.09 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Społeczna czasoprzestrzeń gospodarowania. W kierunku ekonomii wartości

Społeczna czasoprzestrzeń gospodarowania. W kierunku ekonomii wartości

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
W prezentowanej publikacji autor dowodzi, że podstawową słabością neoklasycznej ekonomii jest wyrugowanie z niej problematyki wartości, sprowadzające ekonomię do rynkowej wyceny i skutkujące definiowaniem rynku jako samoregulującego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę...
pozycja niedostępna

okładka książki - Values in Society and Economy. Two Perspectives

Values in Society and Economy. Two Perspectives

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Values are the core of every society; they determine its function, effectiveness and development, as well as the life-satisfaction and success of its citizens. But the meaning of the concept is far from clear. The aim of this book is to discuss...
pozycja niedostępna

okładka książki - Praktyczny marketing miast i regionów

Praktyczny marketing miast i regionów

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej...
41.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Praca; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W...
57.67 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie

Zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rynek i katedra. Polskie spory o media publiczne

Rynek i katedra. Polskie spory o media publiczne

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun - odwołując się do bogatej literatury i własnych doświadczeń związanych z wieloletnią aktywnością na rynku mediów, a także do historii radiofonii...
28.96 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Margaret Thatcher. Autoryzowana biografia. Tom 1-2

Margaret Thatcher. Autoryzowana biografia. Tom 1-2

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Biografie i wspomnienia / Biografie; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Fascynacja osobą Margaret Thatcher, Żelazną Damą, pierwszą kobietą, która w Wielkiej Brytanii została wybrana na szefa partii rządzącej, nie słabnie. Po jej śmierci to zainteresowanie jeszcze wzrosło. Była ona kimś, wobec kogo niemal...
97.94 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w...
57.67 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Controlling. Koncepcja, zastosowania, wdrożenie

Controlling. Koncepcja, zastosowania, wdrożenie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynarodowym, określa, czym jest controlling, a...
81.47 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania:  W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające...
50.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza. Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza. Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tradycyjnie postrzegane ramy wykorzystania tego systemu...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Strategie finansowania działalności przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza zdarzeń na rynkach akcji. Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych

Analiza zdarzeń na rynkach akcji. Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Na rynki kapitałowe na całym świecie codziennie trafia wiele informacji. Część z nich dotyczy emitenta, inne - jego bliższego i dalszego otoczenia. Wszystkie te informacje wpływają na wartość firmy-emitenta, co znajduje odzwierciedlenie...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Głos cynika. Terapia liberalna

Głos cynika. Terapia liberalna

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
ALERGIA NA ABSURD Zebrane tu teksty są efektem moich spontanicznych reakcji na absurdy otaczającej nas rzeczywistości. Absurdy gospodarcze, społeczne, polityczne, a nawet sportowe. Nie ma tu jakiejś wyrafinowanej ideologii. Absurd nie ma...
35.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne

Nauka o organizacji. Ujęcie dynamiczne

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa...
pozycja niedostępna

okładka książki - Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej

Matematyka dla kierunków ekonomicznych. Przykłady i zadania wraz z repetytorium ze szkoły średniej

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest napisana w sposób bardzo przystępny. Zawiera m.in. zadania i przykłady dotyczące elementów geometrii w przestrzeni, całek funkcji trygonometrycznych oraz równań różniczkowych liniowych rzędu II o stałych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Reagan. Życie

Reagan. Życie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka amerykańska; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Dwutomowa biografia 40. prezydenta Stanów Zjednoczonych Ronalda Reagana. Ronald Reagan - wygłaszając mowę w trakcie kampanii wyborczej Barry ego Goldwatera - nie mógł wiedzieć, że to jego wystąpienie zapoczątkowało jedną z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie silną marką

Zarządzanie silną marką

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji - nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych - wciąż rośnie....
pozycja niedostępna

Strona 5 z 6 : «pierwsza...23456...ostatnia» (110 pozycji)