pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
MT Biznes

Wydawnictwo MT Biznes - strona 58


okładka książki - Mała książeczka o inwestowaniu w wartość. Twórczy sukces na giełdzie

Mała książeczka o inwestowaniu w wartość. Twórczy sukces na giełdzie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Wyobraź sobie, że 225 milionów ludzi stawia na rzut monetą. Wygrani pozostają w grze, a pozostali się wycofują. Po zaledwie 20 dniach gry wyłania się 215 zwycięzców-milionerów. Jeśli w tej grze zastąpić ludzi orangutanami, wyniki będą takie same:...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu japonii

Kaizen. Klucz do konkurencyjnego sukcesu japonii

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
KAIZEN to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Piekielnie dobra książka o sprzedaży. Seria: Sukces w biznesie

Piekielnie dobra książka o sprzedaży. Seria: Sukces w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Istnieją niezliczone książki poświęcone sprzedaży. Ich autorzy utrzymują, że zdradzają czytelnikom sekrety tego, jak być wspaniałym sprzedawcą. Wiele z nich zawiera przydatne pomysły i porady. Nie ma jednak znaczenia, ile asów sprzedawca kryje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Ścieżka perswazji. Seria: Sukces w biznesie

Ścieżka perswazji. Seria: Sukces w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Niezależnie od tego, czy prezentujesz produkt, występujesz na konferencji prasowej, bierzesz udział w rozmowie kwalifikacyjnej, przemawiasz do szerszego grona słuchaczy - perswadujesz. Potrzeba ci zwinności umysłu - umiejętności szybkiego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Starbucks. Droga na szczyt

Starbucks. Droga na szczyt

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Dla dzieci / Literatura dziecięca; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Znasz już historię Starbucksa Od 1992 r. wartość akcji tej firmy poszybowała w górę o 5000 procent! Geniusz sukcesu Starbucksa tkwi w jego umiejętności tworzenia doświadczeń dostosowanych do potrzeb poszczególnych klientów, stymulowania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Powrót do kariery. Jak wielcy liderzy naprawiają złamane kariery?

Powrót do kariery. Jak wielcy liderzy naprawiają złamane kariery?

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czy da się ocalić karierę i odzyskać reputację po poważnym kryzysie na ścieżce zawodowej W erze, w której prasa karmi się sensacyjnymi historiami o upadłych liderach, politykach, gwiazdach, odważnych denuncjatorach oraz o tych, którzy padli...
pozycja niedostępna

okładka książki - Złam kod milionerów

Złam kod milionerów

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Literatura / Proza, powieść; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Dlaczego jedni ludzie ledwie wiążą koniec z końcem, a inni opływają w dostatki Czy tym drugim pisane jest lepsze życie A gdybyś mógł zdobyć fortunę, nie tracąc niczego, co jest ci drogie - twoich wartości, zdrowia, przekonań duchowych,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kierować - osiągać - żyć. Skuteczne zarządzanie na nowe czasy

Kierować - osiągać - żyć. Skuteczne zarządzanie na nowe czasy

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach i do ustawiania na półkach swoich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klienta w sklepie

Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klienta w sklepie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających się zachowań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Od dobrego do wielkiego. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Od dobrego do wielkiego. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing Robin Hooda. Seria: Horyzonty biznesu

Marketing Robin Hooda. Seria: Horyzonty biznesu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Psychologia sprzedaży. Seria: Sukces w biznesie

Psychologia sprzedaży. Seria: Sukces w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia...
pozycja niedostępna

okładka książki - Czas reformatorów. Seria: Horyzonty biznesu

Czas reformatorów. Seria: Horyzonty biznesu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Literatura / Fantastyka i horror; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie starych założeń. Przekonaj się, że...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak odnieść sukces i rozwinąć swój potencjał. Seria: Sukces w biznesie

Jak odnieść sukces i rozwinąć swój potencjał. Seria: Sukces w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
CO SPRAWIA, ŻE NIEKTÓRZY SĄ PRAWDZIWYMI LUDŹMI SUKCESU Czy to kwestia wyższego poziomu energii Szczęścia Zapału Wizji Tego właśnie można dowiedzieć się z wielce pouczającej książki Herba Greenberga i Patricka Sweeneya Jak odnieść sukces i rozwinąć...
pozycja niedostępna

okładka książki - Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwo mogą być wielkie. Seria: Sukces w biznesie

Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwo mogą być wielkie. Seria: Sukces w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodaczą i wolnych strzelców. Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą konkurować z większymi kolegami i...
pozycja niedostępna

okładka książki - O zarządzaniu refleksyjnie

O zarządzaniu refleksyjnie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka O zarządzaniu refleksyjnie jest tym, co zapowiada tytuł. Są to krótkie refleksje nad najważniejszymi problemami, z jakimi borykają się współczesne organizacje - segmentacją rynku, budowaniem strategii, usprawnianiem operacji, zarządzaniem...
pozycja niedostępna

okładka książki - 13 sekretów ludzi sukcesu. Seria: Biblioteka biznesmena

13 sekretów ludzi sukcesu. Seria: Biblioteka biznesmena

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
13 sekretów ludzi sukcesu to nie jest tylko zbiór wskazówek określających, jak dzięki wprowadzeniu radykalnych zmian w swoim życiu i zmianie pewnych zachowań można dołączyć do grupy ludzi zwanych potocznie ludźmi sukcesu, ale również zbiór...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zasada 1. Prosta strategia odnoszenia sukcesów inwestycyjnych na giełdzie

Zasada 1. Prosta strategia odnoszenia sukcesów inwestycyjnych na giełdzie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Zanim zostałem Philem Townem, nauczycielem zasad inwestowania dla ponad pięciuset tysięcy osób rocznie, byłem kimś takim jak ty - kimś, kto uważa, że indywidualne inwestowanie w akcje jest o wiele za trudne, by móc to robić i odnosić w tym sukcesy....
pozycja niedostępna

okładka książki - Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć

Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Biznes robią ci, którzy znają i rozumieją ludzi. Nasze decyzje nie są czysto racjonalne. W myśleniu twoich klientów, dostawców i współpracowników tkwią haczyki: niuanse percepcji. Poznaj je, a zdobędziesz przewagę. To właśnie z tej subtelnej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mit przedsiębiorczości. Seria: Horyzonty biznesu

Mit przedsiębiorczości. Seria: Horyzonty biznesu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten...
pozycja niedostępna

Strona 58 z 61 : «pierwsza...5657585960...ostatnia» (1210 pozycji)