Księgarnia »
Wydawnictwa »
MT Biznes
Wydawnictwo MT Biznes - strona 57
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Hobby; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Nordic walking. Dlaczego warto spacerować z kijkami Popularność nordic walking nie jest chwilowa. Na całym świecie jest około 7 milionów walkerów. Ta dziedzina już od prawie stu lat zyskuje coraz więcej zwolenników w prawie każdym kraju. Jest...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego - prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Budowanie szczęścia wżyciu praca którą warto wykonać jak żadną inną. Co jest wżyciu najważniejsze - Szczęście Takiej odpowiedzi udziela ponad 50 ankietowanych bez względu na kraj płeć iwiek. Haczyk polega na tym że upatrujemy szczęścia nie tam gdzie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Naucz się, jak zdobywać poparcie, poprawiać efektywność swoich działań i urzeczywistniać swoje projekty! Polityka jest naturalnym, w pełni uprawnionym, a wręcz korzystnym aspektem funkcjonowania w organizacji. Dobre pomysły i ciężka praca nie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami. Zarządzanie kapitałem klienta...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Czy jesteś na tyle zdecydowany i przebojowy, by przyjąć te porady Zasada nr 11 o rozmowach kwalifikacyjnych: Istnieją głupie pytania. Dowiedz się, jakich pytań nigdy nie powinieneś zadawać i na jakie nie powinieneś...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Zdrowie i uroda; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Poradnik Jak walczyć z nadciśnieniem wyjaśnia, dlaczego tryb życia ma tak duży wpływ na poziom ciśnienia krwi. Doktor Herbert Benson, autor światowego bestsellera The Relaxation Response i założyciel prestiżowego Mind/Body Medical Institute, oraz...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i odpowiednio wyszlifować wszelkie aspekty działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak tenisista, który ćwiczy...
pozycja niedostępna
Audiobook. Wydawca: MT Biznes; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2008; Rodzaj nośnika: twarda;
Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich branż nie udaje się stworzyć w firmach klimatu zachęcającego do innowacji i nagradzającego ją. Zarządzanie kreatywnością i innowacją bada rolę menedżera...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Jako menedżer musisz także zwiększać efektywność pracowników - najlepszym sposobem wykonania tego zadania jest prowadzenie coachingu i mentoringu. Dzięki rozwijaniu umiejętności trenerskich będziesz potrafił rozwiązywać bieżące problemy z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Uzyskaj przewagę nad konkurencją zatrudniając i zatrzymując w firmie najlepszych. Najważniejszym warunkiem sukcesu w jakimkolwiek biznesie jest zdolność do przyciągnięcia i zatrzymania doskonałych pracowników. Mimo to większość menedżerów nigdy nie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Nieśmiertelność i prosperity na wieki Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Czy sukces jest wyłącznie sprawą pieniędzy i talentu A może istnieją inne powody, dla których jedni ludzie i organizacje zawsze spadają na cztery łapy, podczas gdy inni równie utalentowani wciąż się potykają Istnieje fundamentalna zasada, którą...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie - na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Twój sukces jako menedżera sprowadza się do umiejętności podejmowania decyzji. Mądre decyzje popchną ciebie i firmę do przodu; kiepskie wybory zagrożą dalszej karierze i zniweczą wysiłki twojego zespołu. Podejmowanie decyzji oferuje...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Twórz porywające historie. o których warto mówić: Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
W swojej inspirującej nowej książce I Ty możesz być liderem autor bestsellera The Fred Factor, Mark Sanborn, pokazuje, jak każdy z nas może być przywódcą w codziennym życiu i wywierać pozytywny wpływ niezależnie od tytułu czy stanowiska....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Większość negocjatorów, poszukując bądź to wygranej własnej, bądź też obopólnej, koncentruje się na tym, co dzieje się bezpośrednio przy stole negocjacyjnym. David Lax i James Sebenius zachęcają, by spojrzeć poza czystą taktykę negocjacji. Negocjacje...
pozycja niedostępna