Księgarnia »
Wydawnictwa »
MT Biznes
Wydawnictwo MT Biznes - strona 50
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Literatura / Fantastyka i horror; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie starych założeń. Przekonaj się, że...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
CO SPRAWIA, ŻE NIEKTÓRZY SĄ PRAWDZIWYMI LUDŹMI SUKCESU Czy to kwestia wyższego poziomu energii Szczęścia Zapału Wizji Tego właśnie można dowiedzieć się z wielce pouczającej książki Herba Greenberga i Patricka Sweeneya Jak odnieść sukces i rozwinąć...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodaczą i wolnych strzelców. Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą konkurować z większymi kolegami i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka O zarządzaniu refleksyjnie jest tym, co zapowiada tytuł. Są to krótkie refleksje nad najważniejszymi problemami, z jakimi borykają się współczesne organizacje - segmentacją rynku, budowaniem strategii, usprawnianiem operacji, zarządzaniem...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
13 sekretów ludzi sukcesu to nie jest tylko zbiór wskazówek określających, jak dzięki wprowadzeniu radykalnych zmian w swoim życiu i zmianie pewnych zachowań można dołączyć do grupy ludzi zwanych potocznie ludźmi sukcesu, ale również zbiór...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Zanim zostałem Philem Townem, nauczycielem zasad inwestowania dla ponad pięciuset tysięcy osób rocznie, byłem kimś takim jak ty - kimś, kto uważa, że indywidualne inwestowanie w akcje jest o wiele za trudne, by móc to robić i odnosić w tym sukcesy....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Biznes robią ci, którzy znają i rozumieją ludzi. Nasze decyzje nie są czysto racjonalne. W myśleniu twoich klientów, dostawców i współpracowników tkwią haczyki: niuanse percepcji. Poznaj je, a zdobędziesz przewagę. To właśnie z tej subtelnej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Bestsellerowy autor Brian Tracy pokazuje, jak w każdej pracy zastosować sekrety i strategie najlepiej opłacanych ludzi w branży i zyskać większą wartość w oczach swoich i współpracowników, odkryć swoje mocne strony i stać się człowiekiem...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czy śniło ci się kiedyś, że podłapujesz tego dużego klienta Że podpisujesz ten gigantyczny kontrakt, który ustawi cię na czele stawki Na stronach tej książki przedstawiamy strategię sprzedażową i marketingową, która pomoże ci pozyskać tego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Rober Mayer podpowie ci, jakie taktyki sprawdzają się, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Turbostrategia przedstawia 21 inicjatyw obejmujących ponad sto konkretnych działań, pokazując czytelnikowi, w jaki sposób może: - Efektywnie formułować wizję swojej firmy, jej wartości, misję, cel i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
W ich grze słyszy się nie tylko precyzję, barwę i równowagę, ale również grzmot, błyskawicę i język serca. Takimi słowami pismo Boston Globe opisywało występ dyrygenta Benjamina Zandera z Boston Philharmonic Orchestra, lecz można je również odnieść...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Brain Tracy dzieli się najważniejszymi zasadami pozwalającymi odnieść sukces w sprzedaży, nad którymi pracował przez 30 lat szkoląc ponad pól miliona profesjonalistów sprzedaży w 23 krajach. Dzięki bliskiej współpracy z najlepszymi sprzedawcami...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review. Przekazujemy do rąk czytelnika bezcenny zbiór jego najznakomitszych prac, wybranych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Menedżerowie poświęcają tak wiele czasu na udział w spotkaniach, radzenie sobie z nagłymi przerwami i zażegnywanie sytuacji kryzysowych, że gdy przychodzi im zabrać się za rzeczywiste zadania, odczuwają chroniczny brak czasu. Zarządzanie czasem...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Czy sukces jest wyłącznie sprawą pieniędzy i talentu A może istnieją inne powody, dla których jedni ludzie i organizacje zawsze spadają na cztery łapy, podczas gdy inni równie utalentowani wciąż się potykają Istnieje fundamentalna zasada, którą...
pozycja niedostępna