pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
MT Biznes

Wydawnictwo MT Biznes - strona 50


okładka książki - Kierować - osiągać - żyć. Skuteczne zarządzanie na nowe czasy

Kierować - osiągać - żyć. Skuteczne zarządzanie na nowe czasy

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach i do ustawiania na półkach swoich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klienta w sklepie

Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klienta w sklepie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających się zachowań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Od dobrego do wielkiego. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Od dobrego do wielkiego. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing Robin Hooda. Seria: Horyzonty biznesu

Marketing Robin Hooda. Seria: Horyzonty biznesu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Psychologia sprzedaży. Seria: Sukces w biznesie

Psychologia sprzedaży. Seria: Sukces w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia...
pozycja niedostępna

okładka książki - Czas reformatorów. Seria: Horyzonty biznesu

Czas reformatorów. Seria: Horyzonty biznesu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Literatura / Fantastyka i horror; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie starych założeń. Przekonaj się, że...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak odnieść sukces i rozwinąć swój potencjał. Seria: Sukces w biznesie

Jak odnieść sukces i rozwinąć swój potencjał. Seria: Sukces w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
CO SPRAWIA, ŻE NIEKTÓRZY SĄ PRAWDZIWYMI LUDŹMI SUKCESU Czy to kwestia wyższego poziomu energii Szczęścia Zapału Wizji Tego właśnie można dowiedzieć się z wielce pouczającej książki Herba Greenberga i Patricka Sweeneya Jak odnieść sukces i rozwinąć...
pozycja niedostępna

okładka książki - Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwo mogą być wielkie. Seria: Sukces w biznesie

Calimeromarketing, czyli w czym małe przedsiębiorstwo mogą być wielkie. Seria: Sukces w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodaczą i wolnych strzelców. Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą konkurować z większymi kolegami i...
pozycja niedostępna

okładka książki - O zarządzaniu refleksyjnie

O zarządzaniu refleksyjnie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka O zarządzaniu refleksyjnie jest tym, co zapowiada tytuł. Są to krótkie refleksje nad najważniejszymi problemami, z jakimi borykają się współczesne organizacje - segmentacją rynku, budowaniem strategii, usprawnianiem operacji, zarządzaniem...
pozycja niedostępna

okładka książki - 13 sekretów ludzi sukcesu. Seria: Biblioteka biznesmena

13 sekretów ludzi sukcesu. Seria: Biblioteka biznesmena

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
13 sekretów ludzi sukcesu to nie jest tylko zbiór wskazówek określających, jak dzięki wprowadzeniu radykalnych zmian w swoim życiu i zmianie pewnych zachowań można dołączyć do grupy ludzi zwanych potocznie ludźmi sukcesu, ale również zbiór...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zasada 1. Prosta strategia odnoszenia sukcesów inwestycyjnych na giełdzie

Zasada 1. Prosta strategia odnoszenia sukcesów inwestycyjnych na giełdzie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Zanim zostałem Philem Townem, nauczycielem zasad inwestowania dla ponad pięciuset tysięcy osób rocznie, byłem kimś takim jak ty - kimś, kto uważa, że indywidualne inwestowanie w akcje jest o wiele za trudne, by móc to robić i odnosić w tym sukcesy....
pozycja niedostępna

okładka książki - Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć

Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Biznes robią ci, którzy znają i rozumieją ludzi. Nasze decyzje nie są czysto racjonalne. W myśleniu twoich klientów, dostawców i współpracowników tkwią haczyki: niuanse percepcji. Poznaj je, a zdobędziesz przewagę. To właśnie z tej subtelnej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mit przedsiębiorczości. Seria: Horyzonty biznesu

Mit przedsiębiorczości. Seria: Horyzonty biznesu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarabiaj więcej i awansuj szybciej

Zarabiaj więcej i awansuj szybciej

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Bestsellerowy autor Brian Tracy pokazuje, jak w każdej pracy zastosować sekrety i strategie najlepiej opłacanych ludzi w branży i zyskać większą wartość w oczach swoich i współpracowników, odkryć swoje mocne strony i stać się człowiekiem...
pozycja niedostępna

okładka książki - Polowanie na słonia. Jak pozyskać i zatrzymać przy sobie dużych klientów. Seria: Horyzonty biznesu

Polowanie na słonia. Jak pozyskać i zatrzymać przy sobie dużych klientów. Seria: Horyzonty biznesu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czy śniło ci się kiedyś, że podłapujesz tego dużego klienta Że podpisujesz ten gigantyczny kontrakt, który ustawi cię na czele stawki Na stronach tej książki przedstawiamy strategię sprzedażową i marketingową, która pomoże ci pozyskać tego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak wygrać każde negocjacje. Seria: Sukces w biznesie

Jak wygrać każde negocjacje. Seria: Sukces w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Rober Mayer podpowie ci, jakie taktyki sprawdzają się, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Realizacja. Zasady wprowadzania planów w życie. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Realizacja. Zasady wprowadzania planów w życie. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nie zjadaj cukierka... od razu!

Nie zjadaj cukierka... od razu!

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Turbostrategia

Turbostrategia

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Turbostrategia przedstawia 21 inicjatyw obejmujących ponad sto konkretnych działań, pokazując czytelnikowi, w jaki sposób może: - Efektywnie formułować wizję swojej firmy, jej wartości, misję, cel i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sztuka możliwości

Sztuka możliwości

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
W ich grze słyszy się nie tylko precyzję, barwę i równowagę, ale również grzmot, błyskawicę i język serca. Takimi słowami pismo Boston Globe opisywało występ dyrygenta Benjamina Zandera z Boston Philharmonic Orchestra, lecz można je również odnieść...
pozycja niedostępna

Strona 50 z 53 : «pierwsza...4849505152...ostatnia» (1043 pozycji)