Księgarnia »
Wydawnictwa »
MT Biznes
Wydawnictwo MT Biznes - strona 49
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Uzyskaj przewagę nad konkurencją zatrudniając i zatrzymując w firmie najlepszych. Najważniejszym warunkiem sukcesu w jakimkolwiek biznesie jest zdolność do przyciągnięcia i zatrzymania doskonałych pracowników. Mimo to większość menedżerów nigdy nie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Nieśmiertelność i prosperity na wieki Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Czy sukces jest wyłącznie sprawą pieniędzy i talentu A może istnieją inne powody, dla których jedni ludzie i organizacje zawsze spadają na cztery łapy, podczas gdy inni równie utalentowani wciąż się potykają Istnieje fundamentalna zasada, którą...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Opracowywanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie - na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Twój sukces jako menedżera sprowadza się do umiejętności podejmowania decyzji. Mądre decyzje popchną ciebie i firmę do przodu; kiepskie wybory zagrożą dalszej karierze i zniweczą wysiłki twojego zespołu. Podejmowanie decyzji oferuje...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Twórz porywające historie. o których warto mówić: Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
W swojej inspirującej nowej książce I Ty możesz być liderem autor bestsellera The Fred Factor, Mark Sanborn, pokazuje, jak każdy z nas może być przywódcą w codziennym życiu i wywierać pozytywny wpływ niezależnie od tytułu czy stanowiska....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Większość negocjatorów, poszukując bądź to wygranej własnej, bądź też obopólnej, koncentruje się na tym, co dzieje się bezpośrednio przy stole negocjacyjnym. David Lax i James Sebenius zachęcają, by spojrzeć poza czystą taktykę negocjacji. Negocjacje...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Wyobraź sobie, że 225 milionów ludzi stawia na rzut monetą. Wygrani pozostają w grze, a pozostali się wycofują. Po zaledwie 20 dniach gry wyłania się 215 zwycięzców-milionerów. Jeśli w tej grze zastąpić ludzi orangutanami, wyniki będą takie same:...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
KAIZEN to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Istnieją niezliczone książki poświęcone sprzedaży. Ich autorzy utrzymują, że zdradzają czytelnikom sekrety tego, jak być wspaniałym sprzedawcą. Wiele z nich zawiera przydatne pomysły i porady. Nie ma jednak znaczenia, ile asów sprzedawca kryje...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Niezależnie od tego, czy prezentujesz produkt, występujesz na konferencji prasowej, bierzesz udział w rozmowie kwalifikacyjnej, przemawiasz do szerszego grona słuchaczy - perswadujesz. Potrzeba ci zwinności umysłu - umiejętności szybkiego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Dla dzieci / Literatura dziecięca; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Znasz już historię Starbucksa Od 1992 r. wartość akcji tej firmy poszybowała w górę o 5000 procent! Geniusz sukcesu Starbucksa tkwi w jego umiejętności tworzenia doświadczeń dostosowanych do potrzeb poszczególnych klientów, stymulowania...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czy da się ocalić karierę i odzyskać reputację po poważnym kryzysie na ścieżce zawodowej W erze, w której prasa karmi się sensacyjnymi historiami o upadłych liderach, politykach, gwiazdach, odważnych denuncjatorach oraz o tych, którzy padli...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Literatura / Proza, powieść; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Dlaczego jedni ludzie ledwie wiążą koniec z końcem, a inni opływają w dostatki Czy tym drugim pisane jest lepsze życie A gdybyś mógł zdobyć fortunę, nie tracąc niczego, co jest ci drogie - twoich wartości, zdrowia, przekonań duchowych,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach i do ustawiania na półkach swoich...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających się zachowań...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Literatura / Publicystyka, wywiady, dokumenty; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia...
pozycja niedostępna