Księgarnia »
Wydawnictwa »
MT Biznes
Wydawnictwo MT Biznes - strona 49
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Czym tak naprawdę jest droga do bogactwa Wynagrodzenie za pracę etatową ma tylko tę zaletę, że jest stałe. Wygrana na loterii to nierealne marzenie. Jest tylko jeden sposób na to, aby stać się niewyobrażalnie bogatym, aby zarabiać...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Pakiet trzech bestsellerowych książek największych autorytetów w biznesie. Philip Kotler - legenda marketingu, Tom Peters - guru innowacji, Peter Drucker - ikona zarządzania. Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji Autorzy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Marcus Buckingham jest liderem realizowanego przez Instytut Gallupa przez dwadzieścia lat projektu mającego na celu zidentyfikowanie najważniejszych cech wielkich menedżerów i wspaniałych miejsc pracy. Autor bestsellerowych książek. Po pierwsze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Autor klasycznych bestsellerów New York Timesa i Business Week : Sprzedać niewidzialne oraz Co lubią klienci, Harry Beckwith, pisze z wnikliwością wynikającą z ponad trzydziestu lat zdumiewającego sukcesu. A teraz on i specjalistka...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Arogancki, egoistyczny, uparty i nieobliczalny to najczęściej kojarzone z ego słowa. Jednak oryginalna i odkrywcza książka Davida Marcuma i Stevena Smitha przekonuje, że ego ma zarówno swoje złe, jak i dobre strony, a także odpowiada na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Jedyna innowacja warta zachodu to dochodowa innowacja. Między pomysłem a innowacją istnieje duża różnica. Na imię jej zysk. Autorzy Od pomysłu do zysku, Jim Andrew i Hal Sirkin, twierdzą, że firmy muszą bardziej koncentrować się...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Źródłem wyników firmy nie są produkty, usługi ani konkretni pracownicy i liderzy, niezależnie od tego, jak dobrzy by oni byli. Produkty zmieniają się i ewoluują, ludzie przychodzą i odchodzą. Tym, co naprawdę umożliwia...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Czas powiedzieć to wprost! Akademicka wiedza o zarządzaniu zbyt często jest sucha, a wykształceni menedżerowie zbyt często ograniczają się do działań wizytówkowych: do błyskotliwych wypowiedzi na spotkaniach i do ustawiania na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Czy da się ocalić karierę i odzyskać reputację po poważnym kryzysie na ścieżce zawodowej W erze, w której prasa karmi się sensacyjnymi historiami o upadłych liderach, politykach, gwiazdach, odważnych denuncjatorach oraz o tych, którzy...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Stwórz organizację przyszłości Ile zadań twoja firma mogłaby zlecać na zewnątrz i czerpać z tego korzyści Te korzyści to nie tylko oszczędności. Outsourcing to także dostęp do wiedzy w głowach ekspertów poza twoją organizacją....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Jaka będzie kolejna działalność podstawowa firmy W nadchodzącym czasie dwie trzecie firm będzie musiało stawić czoło niezwykłemu wyzwaniu: aby zachować konkurencyjność, będą musiały znaleźć nową definicję swojej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Motto marki Wal-Marta - codziennie niskie ceny - jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Czego właściwie potrzeba, aby wspinać się w hierarchii firmy Sama dobra praca to za mało - to, co daje ci płacę, nie daje ci awansu. Większości ludzi nie brakuje kompetencji. Jeśli jednak twoją ambicją jest wejść na ścieżkę kariery, kompetencja tego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Książkami które stały się sprzedanymi w milionowych nakładach bestsellerami. Po pierwsze Złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony Marcus Buckingham dał początek ruchowi wykorzystywania swoich silnych stron który...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Gdy decyzja jest dobra, niewiele więcej ma znaczenie, gdy jest zła, nic nie ma znaczenia. Bez względu na to, czy mówimy o prezydentach Stanów Zjednoczonych, o prezesach, najsłynniejszych trenerach, czy o generałach czasu wojny, pamiętamy o liderach...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły...
37.61
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Jean Chatzky zna wszystkie wymówki, za pomocą których kobiety wykręcają się od zarządzania swoimi pieniędzmi. Sama ich kiedyś używała. Jean po raz pierwszy przyznaje się do tego, że popełniła wszystkie opisane w tej książce...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
W ciągu szesnastu miesięcy poprzedzających śmierć Petera Druckera, powszechnie uważanego za ojca współczesnego zarządzania, autorka niniejszej książki poświęciła wiele czasu na rozmowy z nim. Dyskutowali głównie o rozwoju...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W biznesie wszystko kręci się wokół innowacji! Przez 16 lat, w ciągu których Jack Collis w różnych miejscach wygłaszał wykłady motywujące, ważne było to, w jakiej kondycji jest firma - i co ma robić, by w przyszłości miała się...
pozycja niedostępna