Księgarnia »
Wydawnictwa »
MT Biznes
Wydawnictwo MT Biznes - strona 45
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
CO SPRAWIA, ŻE NIEKTÓRZY SĄ PRAWDZIWYMI LUDŹMI SUKCESU Czy to kwestia wyższego poziomu energii Szczęścia Zapału Wizji Tego właśnie można dowiedzieć się z wielce pouczającej książki Herba Greenberga i Patricka Sweeneya Jak odnieść sukces i rozwinąć...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Weź swoją przyszłość w swoje ręce. Rozwój jest fundamentalną ludzką potrzebą. Chcemy się rozwijać, ponieważ kochamy życie i pragniemy doświadczać go jak najpełniej. Rozwój daje nam poczucie spełnienia i satysfakcję. Nadaje życiu sens. W tej książce...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Przełam ograniczenia które sam sobie narzucasz - dowiedz się że twój własny mózg może być dla ciebie największą przeszkodą albo twoim najlepszym sojusznikiem. Normalnie spodziewałbyś się po swoim mózgu że będzie twoim sojusznikiem na którym...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Siedem lekcji doskonałości w sprzedaży Z tej książki dowiesz się, jak: - sprawić, by klienci dali ci nieskrępowany dostęp do każdego poziomu ich organizacji - zrozumieć działalność i potrzeby klientów i rozwiązywać ich problemy - przejść na ten...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Czy śniło ci się kiedyś, że podłapujesz tego dużego klienta Że podpisujesz ten gigantyczny kontrakt, który ustawi cię na czele stawki Na stronach tej książki przedstawiamy strategię sprzedażową i marketingową, która pomoże ci pozyskać tego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Ostatecznym celem każdej firmy, która chce osiągnąć przewagę nad konkurentami, powinno być zwiększenie dzielącego ją od nich dystansu nie tyle poprzez wysiłek mięśni na rynku, ile poprzez wysiłek umysłu w Sali konferencyjnej. Michel Robert,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Książka Marketing Robin Hooda przedstawia dziesięć kluczowych zasad marketingu zaczerpniętych głównie z sektora prywatnego. Każda z tych zasad jest tytułem jednego rozdziału. Każda z wyjątkiem jednej, która jest skoncentrowana na relacjach z...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAM Poznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie starych założeń. Przekonaj się, że...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Jak najwybitniejsi menedżerowie wykorzystują docenianie, by kreować większe zaangażowanie, zatrzymywać utalentowanych ludzi i zwiększać efektywność. Przedstawiając wyniki jednego z najszerzej zakrojonych badań, jakie kiedykolwiek zostały...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Czy jesteś wiarygodny Czy odczuwasz dyskomfort - a nawet strach - kiedy masz wystąpić przed grupą ludzi Czy masz problemy ze sprawnym przekazywaniem komunikatów Czy ludzie słuchają, kiedy do nich mówisz, czy raczej nie są w stanie skupić się na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Autor bestsellera Selling to VITO powraca, prezentując strategię pozwalającą odszukać VITO i zwrócić jego uwagę. Kim jest VITO VITO to bardzo ważny członek firmy, który posiada zwierzchnictwo nad wszystkimi jej pracownikami. To on decyduje,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Przyszły świat będzie wymagał opanowania umiejętności, które na razie są jedynie opcjonalne. Czy już zacząłeś je rozwijać Żyjemy w okresie ogromnych zmian obejmujących między innymi przyśpieszenie globalizacji, rozwój hegemonii nauki i techniki...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo mało widocznych wzorców zachowań w naszej kulturze...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Księga mądrości, która pomoże ci wygrywać w biznesie i w życiu prywatnym. Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film Piękny umysł i zacząłeś się zastanawiac, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku. Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią być albo nie być organizacji w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
SPRZEDAWAJ JAK ZAWODOWIEC! W najnowszym wydaniu swojej klasycznej już książki, Deszcz zamówień, Ford Harding pokazuje krok po kroku, jak możesz prawdziwym asem w sprzedaży usług twojej firmy - nawet jeśli nigdy w życiu nie zajmowałeś się...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
W ciągu dwudziestu lat od wydania klasycznego dzieła Howarda Gardnera Frames of Mind jego znakomita koncepcja zdolności, które posiada każdy z nas, zmieniła oblicze oświaty. Tysiące pedagogów, rodziców i naukowców na całym świecie wcielało w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Asertywność to jedna z najważniejszych umiejętności. Kto ją posiada, jest wolnym człowiekiem. Wyraża swoje zdanie bez względu na opinie innych. Nie pozwala się deptać. Kontroluje swoje życie. Szybciej awansuje. Rozwija w życiu skrzydła i dąży...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Zaufanie - nie istnieje nic ważniejszego w relacjach między przełożonymi a ich pracownikami, między kolegami a partnerami. Bez zaufania nie można myśleć o skutecznym zarządzaniu ani o przywiązaniu klientów, przy braku zaufania żadne przedsiębiorstwo...
pozycja niedostępna