pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
MT Biznes

Wydawnictwo MT Biznes - strona 36


pudełko audiobooku - Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET

Strategia i marketing. Nowe kierunki rozwoju (3 CD). KOMPLET

Audiobook. Wydawca: MT Biznes; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: twarda;
Pakiet trzech audiobooków prezentujących innowacyjne podejścia do zarządzania i strategii działania firm. To przełomowe publikacje, dzięki którym twoja firma osiągnie jeszcze wyższy poziom swojego rozwoju. Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne dostrojenie do potrzeb klientów

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmyniedostrojone popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przejrzystość w biznesie

Przejrzystość w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W czasach, w których jedno kliknięcie myszy może doszczętnie zszargać reputację lidera lub organizacji, przetrwanie w obliczu globalnej konkurencji zależy od przejrzystości. Kiedy jako interesariusze różnych organizacji bez przerwy dopominamy się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Droga toyoty. Fieldbook

Droga toyoty. Fieldbook

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO TAJEMNICACH SUKCESU TOYOTY! W światowym bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił zasady zarządzania firmą, które sprawiają, że jej produkty mają opinię znakomitych jakościowo i niezawodnych. Tym razem w książce...
pozycja niedostępna

pudełko audiobooku - Efektywne spotkanie biznesowe. Czyta: Katarzyna Bujakiewicz (CD mp3)

Efektywne spotkanie biznesowe. Czyta: Katarzyna Bujakiewicz (CD mp3)

Audiobook. Wydawca: MT Biznes; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: twarda;
W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę. Tym razem koncentruje się on na...
pozycja niedostępna

pudełko audiobooku - Siła pozytywnych opinii (CD mp3)

Siła pozytywnych opinii (CD mp3)

Audiobook. Wydawca: MT Biznes; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: CD;
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kluczowe rozmowy. Jak prowadzić rozmowę gdy stawka w grze jest wysoka

Kluczowe rozmowy. Jak prowadzić rozmowę gdy stawka w grze jest wysoka

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka Kluczowe rozmowy przedstawia rozwiązania, dzięki którym poradzisz sobie z najtrudniejszymi i najważniejszymi rozmowami. Dowiesz się, jak:o przygotować się do rozmowy, gdy gra toczy się o wysoką stawkę,o poradzić sobie z gniewem i urazą i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dziesięć przykazań w biznesie

Dziesięć przykazań w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Donald R. Keough jest przewodniczącym rady dyrektorów w firmie Allen & Company, zajmującej się bankowością inwestycyjną. Piastował stanowisko prezesa, dyrektora zarządzającego i członka rady nadzorczej w koncernie Coca-Cola w latach 1981-1993. W...
pozycja niedostępna

okładka książki - Walka o wewnętrzne wpływy w firmie

Walka o wewnętrzne wpływy w firmie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Tym razem Patrick Lencioni mierzy się ztematem kosztownych iprzyprawiających oobłęd silosów czyli barier które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa zabijają wydajność wystawiają dobrych pracowników za drzwi inarażają...
pozycja niedostępna

okładka książki - 4-godzinny tydzień pracy

4-godzinny tydzień pracy

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś...
45.53 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - W poszukiwaniu doskonałości w biznesie

W poszukiwaniu doskonałości w biznesie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Najwspanialsza - według angielskiego wydawnictwa Bloomsbury - książka biznesowa wszech czasów, W poszukiwaniu doskonałości w biznesie, od dawna jest już pozycją obowiązkową w szkołach biznesu, jest przywoływana podczas licznych konferencji i trzymana...
pozycja niedostępna

okładka książki - Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania

Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Od ponad dwudziestu lat miliony menedżerów, zarówno tych pracujących dla organizacji z listy Fortune 500, jak i kierujących małymi firmami, stosuje techniki prezentowane w książce Jednominutowy Menedżer, zwiększając w ten sposób własną...
pozycja niedostępna

okładka książki - Dwie drogi

Dwie drogi

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak Podążając jednocześnie dwiema drogami. Kiedy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zwyciężanie na trudnym rynku

Zwyciężanie na trudnym rynku

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
CZY ISTNIEJE PEWNY SPOSÓB ZWIĘKSZENIA ZYSKÓW DĄŻENIE DO POWIĘKSZENIA UDZIAŁU W RYNKU NIE JEST DOBRYM ROZWIĄZANIEM. Na dojrzałych rynkach osiągnięcie trwałego wzrostu zysków jest zadaniem coraz trudniejszym. Większość firm wykorzystała już...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mikrotrendy. Małe siły, które niosą wielkie zmiany

Mikrotrendy. Małe siły, które niosą wielkie zmiany

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Mark Penn, człowiek, który zidentyfikował Futbolowe Mamy jako kluczowych wyborców w kampanii reelekcyjnej prezydenta Clintona w 1996 roku, jest znany ze swojej zdolności do odkrywania stosunkowo mało widocznych wzorców zachowań w naszej kulturze...
pozycja niedostępna

okładka książki - Mała książeczka, która (nadal) podbija rynek

Mała książeczka, która (nadal) podbija rynek

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
W 2005 roku Joel Greenblatt opublikował książkę która została już uznana za pozycję klasyczną w literaturze finansowej. W Małej książeczce która podbija rynek - bestsellerze z listy New York Timesa o łącznym nakładzie 300 000 egzemplarzy -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości matematycznych

Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości matematycznych

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Matematyka; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej...
pozycja niedostępna

okładka książki - O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

O zarządzaniu, społeczeństwie i gospodarce

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Książki i artykuły Druckera przez kilkadziesiąt lat wywierały wpływ na przywódców instytucji państwowych, biznesowych i non profit, a jego podstawowe koncepcje pomagały w kierowaniu najlepszymi organizacjami na całym świecie. Jednak na kartach...
pozycja niedostępna

pudełko audiobooku - Zjedz tę żabę (CD mp3)

Zjedz tę żabę (CD mp3)

Audiobook. Wydawca: MT Biznes; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Rodzaj nośnika: twarda;
NOWE WYDANIE - ROZSZERZONE I UZUPEŁNIONE,,Zjedz tę żabę to książka dla ludzi biznesu. Ta przekonująca metafora,,,ogromna żaba czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekał,...
pozycja niedostępna

Strona 36 z 51 : «pierwsza...3435363738...ostatnia» (1015 pozycji)