Księgarnia »
Wydawnictwa »
MT Biznes
Wydawnictwo MT Biznes - strona 27
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Michael Levine pokazuje w swej niezwykle praktycznej książce, że jeśli firma ma przetrwać i rozkwitać, jej menedżerowie muszą się zatroszczyć o wszystkie najdrobniejsze szczegóły - tytułowe rozbite okna. Ich zaniedbanie może doprowadzić - i...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Nie martw się... zabłyśnij! W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zamienić swoją następną prezentację w spektakularny sukces - nawet, jeśli sama myśl o tym, że masz stanąć przed publicznością przyprawia cię o drżenie. W S.O.S...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Mówią, że warto robić z tobą interesy. Polecają cię z czystym sumieniem. Witają cię ciepłym głosem, gdy do nich dzwonisz. Wierzą ci na słowo. Bez wahania kupują to, co im oferujesz i akceptują ceny, jakie im podajesz. Kim oni są Klientami,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. Książka - jak czytamy w przedmowie autora - została napisana z myślą o...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
S.U.M.O. to skrót od Shut Up, Move On - Skończ Uprawiać stare przyzwyczajenia i Mocno Ogarnij zmiany. Wszyscy pragniemy sukcesu i radości - niestety nie zawsze je osiągamy nich. Czy przyszło ci kiedyś do głowy, że może ci w tym przeszkadzać twoje...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W niniejszej książce Brian Tracy, korzystając z ponad 20-letniego doświadczenia w szkoleniu menedżerów w sztuce naboru pracowników, precyzuje 21 najważniejszych, sprawdzonych zasad rekrutacji i zatrzymania pracowników w firmie. W tym...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: twarda;
Niestety, większość z nas ma bardzo słabe wyczucie, jeśli chodzi o własne talenty, czy silne strony i po prostu nie potrafi ich wykorzystać w kształtowaniu kształtować swojego życia. A nawet przeciwnie, pod kierunkiem rodziców,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Po sukcesie przełomowych bestsellerów Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, Marcus Buckingham oferuje zupełnie nowy sposób zrozumienia sztuki odnoszenia sukcesów. W najnowszej książce To jedno, co powinieneś...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Za wszystkimi problemami, z którymi borykać się muszą rodziny, zespoły i organizacje, stoją osoby, które nie mogą lub nie chcą zajmować się przypadkami niedotrzymania obietnic. Czasem ludzie łamią zasady, nie dotrzymują terminów lub po prostu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Czy sukces jest wyłącznie sprawą pieniędzy i talentu A może istnieją inne powody, dla których jedni ludzie i organizacje zawsze spadają na cztery łapy, podczas gdy inni równie utalentowani wciąż się potykają Istnieje fundamentalna zasada, którą...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Menedżerowie poświęcają tak wiele czasu na udział w spotkaniach, radzenie sobie z nagłymi przerwami i zażegnywanie sytuacji kryzysowych, że gdy przychodzi im zabrać się za rzeczywiste zadania, odczuwają chroniczny brak czasu. Zarządzanie czasem...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review. Przekazujemy do rąk czytelnika bezcenny zbiór jego najznakomitszych prac, wybranych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Brain Tracy dzieli się najważniejszymi zasadami pozwalającymi odnieść sukces w sprzedaży, nad którymi pracował przez 30 lat szkoląc ponad pól miliona profesjonalistów sprzedaży w 23 krajach. Dzięki bliskiej współpracy z najlepszymi sprzedawcami...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
W ich grze słyszy się nie tylko precyzję, barwę i równowagę, ale również grzmot, błyskawicę i język serca. Takimi słowami pismo Boston Globe opisywało występ dyrygenta Benjamina Zandera z Boston Philharmonic Orchestra, lecz można je również odnieść...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Arthur jest szoferem, który w pół godziny potrafi rozwiązać krzyżówkę w New York Timesie, przeprowadzić analizę stanu gospodarki Ameryki Łacińskiej i wykonać w pamięci obliczenia szybciej niż inni za pomocą kalkulatora. Jonathan jest równie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka, która mówi, co trzeba robić, żeby plan został wykonany i zamierzone rezultaty osiągnięte, bez względu na to, czy się jest szefem firmy, czy pracownikiem, który stawia pierwsze kroki na stanowisku...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Rober Mayer podpowie ci, jakie taktyki sprawdzają się, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Czy śniło ci się kiedyś, że podłapujesz tego dużego klienta Że podpisujesz ten gigantyczny kontrakt, który ustawi cię na czele stawki Na stronach tej książki przedstawiamy strategię sprzedażową i marketingową, która pomoże ci pozyskać tego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Bestsellerowy autor Brian Tracy pokazuje, jak w każdej pracy zastosować sekrety i strategie najlepiej opłacanych ludzi w branży i zyskać większą wartość w oczach swoich i współpracowników, odkryć swoje mocne strony i stać się człowiekiem...
pozycja niedostępna