pokaz koszyk
rozwiń menu

Wydawnictwo IMP


okładka książki - Sprawiedliwość marek

Sprawiedliwość marek

Książka. Wydawnictwo: IMP; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W tej błyskotliwej, kontrowersyjnej i pełnej profesjonalnej pasji książce Simon Anholt, czołowy światowy ekspert brandingu, udowadnia, że kombinacja markowego eksportu i brandingu narodowego może otworzyć przed krajami rozwijającymi się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Brand America. Tajemnica megamarki

Brand America. Tajemnica megamarki

Książka. Wydawnictwo: IMP; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Marka dla Polski to program wprowadzenia Polski do elitarnego klubu krajów markowych. Wyrazista i mocna marka narodowa najlepiej sprzedaje kraj - jego produkty, usługi, miejsca, wytwory kultury czy wydarzenia. Zbudujemy ją lepiej i szybciej, ucząc...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wally Olins. Podręcznik brandingu

Wally Olins. Podręcznik brandingu

Książka. Wydawnictwo: IMP; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2009; Oprawa: twarda;
Nie ma drugiej takiej książki na światowym rynku wydawniczym. Nie ma też drugiego takiego autorytetu, jak Wally Olins. O nikim innym nie da się powiedzieć, że jest ojcem nowoczesnego brandingu i największym jego praktykiem. Marki zdominowały...
pozycja niedostępna