Księgarnia »
Wydawnictwa »
Gdańskie Psychologiczne
Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne - strona 57
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Decyzje dotyczące kształtowania struktury kapitału w przedsiębiorstwie mają istotny wpływ na sytuację finansową zarówno w krótkim jak i długim okresie. Podejmując decyzje w tym zakresie kierownictwo przedsiębiorstwa musi brać pod uwagę...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka;
Przez wiele lat naukowcy próbowali wykazać, że człowiek jest istotą w pełni racjonalną. Jednak doniesienia z badań wykazują jednocześnie, że nie wszystko w człowieku jest świadome. Ta prawidłowość dotyczy również postaw konsumenckich. Książka...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: twarda;
Każdy zespół może być twórczy, każda trudność zaś – źródłem wspaniałych pomysłów. Aby jednak wykorzystać potencjał drzemiący w pracownikach, warto poznać podstawy twórczego zarządzania. Dostarcza ich książka Twórcze rozwiązywanie...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
O kim można powiedzieć że jest trudnym współpracownikiem O każdym kto w działaniu kieruje się instynktem a sądzi że postępuje zgodnie z logiką. O każdym kto w pracy dawał się ponosić emocjom wybuchał gniewem upierał się przy czymś bez sensu...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Książka jest pełnym anegdot i przykładów poradnikiem skierowanym do kierowników i menedżerów zarządzających zarówno dużymi firmami, jak i własnym małym biznesem. Autorka, wieloletni szkoleniowiec, w przystępny sposób i przyjaznym”...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Autorzy książki wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations uczą nas jak kreować opinię publiczną prowokować dyskusje i wytwarzać zapotrzebowanie na dany produkt czy usługę. Opisują rolę Internetu i innych mediów. Dzięki ich...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
Podręcznik przygotowany z myślą o szerokiej rzeszy studentów kierunków pozapsychologicznych: studiów biznesowo-menedżerskich, studentów prawa, medycyny i różnychspecjalności nauczycielskich, studentów kierunków ekonomicznych i politechnicznych....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: twarda;
Książka poświęcona jest ważnej problematyce behawioralnych finansów. Autor podejmuje próbę odpowiedzi na intrygujące pytania: na co zwracamy uwagę kupując i sprzedając akcje, w jaki sposób zależy to od żywionych przez nas przekonań, od...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2003; Oprawa: twarda;
Książka – stanowiąca rezultat wieloletnich poszukiwań najbardziej adekwatnych sposobów oceny prawdomówności, dokładności i wiarygodności świadków – jest cennym uzupełnieniem skromnej literatury poświęconej tym zagadnieniom....
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka;
Książka Praktyczna psychologia poznawcza w zastosowaniach praktycznych: marketing i reklama pokazuje w jaki sposób zaawansowana wiedza z dziedziny psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne metody wywierania wpływu na ludzi w...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: twarda;
Książka stanowi podstawowy wykład na temat zarządzania marką: przedstawia pojęcie marki, jej znaczenie dla firmy oraz proces budowania i wdrażania znaku towarowego. Została przystępnie napisana, co czyni ją zrozumiałą nawet dla osób niewtajemniczonych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: twarda;
Przedstawiamy interdyscyplinarny podręcznik napisany przez wybitnych specjalistów z dziedziny marketingu. Autorzy wyjaśniają mechanizmy oddziaływania reklamy i determinanty jej skuteczności,...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: twarda;
Książka, którą proponujemy wprowadza pojęcie gender (rodzaju) do ekonomii i dostarcza zaplecza teoretycznego dla rozumienia związków pomiędzy ekonomią i rodzajem. Książka wyposaża czytelnika w wiedzę na temat metod, działań i programów mających na...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Psychologia; Oprawa: miękka;
Jaką rolę w regulacji poznania i zachowania odgrywają tzw. naiwne koncepcje dotyczące świata i reguł nim rządzących Czy potoczne, zdroworozsądkowe koncepcje psychologiczne tworzone przez tzw. człowieka z ulicy różnią się od naukowych...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Poradnik, z którym może się zapoznać obecnie także polski Czytelnik, w Stanach Zjednoczonych miał już trzy wydania i pomógł dziesiątkom tysięcy osób. Mam nadzieję, że ta książka ci pomoże. Przekona, byś zgłosił się do poradni zdrowia psychicznego...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Postawy stanowią centralną część indywidualności człowieka. Można znaleźć wiele przykładów osób gotowych umrzeć za swoje przekonania. Ludzie kochają i nienawidzą, lubią i nie cierpią, sprzyjają komuś lub czemuś bądź wyrażają sprzeciw. Zgadzają się,...
pozycja niedostępna