pokaz koszyk
rozwiń menu

Produkty firmy: Gab - strona 3


okładka książki - Kapitalizm. Fakty i iluzje

Kapitalizm. Fakty i iluzje

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelnika, jest owocem konferencji naukowej, zorganizowanej dla uczczenia jubileuszu XX-lecia Towarzystwa Ekonomistów Polskich (TEP). Zamieszczone w tym tomie teksty można podzielić na dwie umowne...
48.52 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Controlling strategiczny
Tomasz Wnuk-Pel 

Controlling strategiczny

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Controlling strategiczny zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna? Nowy paradygmat biznesu

Biznes nowych możliwości. Czterolistna koniczyna? Nowy paradygmat biznesu

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia...
48.52 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Świadomość decyzji. Poradnik zarządzania praktycznego

Świadomość decyzji. Poradnik zarządzania praktycznego

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami oraz na rozmowach z wieloma przedstawicielami biznesu...
38.40 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kompendium metod i technik zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Kompendium metod i technik zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej...
50.61 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił...
pozycja niedostępna

okładka książki - W niewoli wzrostu

W niewoli wzrostu

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wzrost gospodarczy to religia nowoczesnego świata. Jest eliksirem, który łagodzi konflikty, obietnicą nieskończonego postępu. Stwarza rozwiązanie dla dramatu życia ludzkiego polegającego na tym, że chce się tego, czego się nie ma....
pozycja niedostępna

okładka podręcznika - Business matters

Business matters

Podręcznik. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Podręczniki / Języki obce / język angielski; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Business Matters covers a variety of business-related topics introducing a wide range of vocabulary as well as providing ample opportunities to practice and master the use of Business English. The list of topics includes: - Company and...
40.30 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesna analiza strategii

Współczesna analiza strategii

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Autor - światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego - kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje: - najważniejsze narzędzia analizy strategicznej, - główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Pokonać wypalenie zawodowe. Sześć strategii poprawienia relacji z pracą

Pokonać wypalenie zawodowe. Sześć strategii poprawienia relacji z pracą

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Dzisiejszym światem pracy rządzi stres - pracodawcy wymagają coraz większej wydajności, pracownikom brakuje poczucia bezpieczeństwa, coraz poważniejsze stają się problemy złego zarządzania, słabego przywództwa oraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Wprowadzenie

Marketing. Wprowadzenie

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Planowanie i projektowanie szkoleń

Planowanie i projektowanie szkoleń

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka...
70.95 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie międzynarodowe

Zarządzanie międzynarodowe

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe. Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zawód infobroker. Polski rynek informacji

Zawód infobroker. Polski rynek informacji

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Analiza decyzji

Analiza decyzji

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień - omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wolność i prawo

Wolność i prawo

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wolność i prawo Bruno Leoniego to przykład znakomitej analizy relacji pomiędzy prawem i wolnością, w której autor podziela poglądy Frédérica Bastiata, jednocześnie prześcigając Hayeka konsekwencją i rygorem. Leoni...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rachunek efektywności inwestycji. Wyzwania teorii i potrzeby praktyki

Rachunek efektywności inwestycji. Wyzwania teorii i potrzeby praktyki

Książka. Wydawnictwo: Gab; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a...
pozycja niedostępna

Strona 3 z 3 : «pierwsza...123 (60 pozycji)