Księgarnia »
Wydawnictwa »
Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży
Wydawnictwo Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży
Książka. Wydawnictwo: Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Książka ta przeznaczona dla ludzi zajmujących się sprzedawaniem, marketingiem i obsługą klienta, ale także dla tych, którzy pragną zmienić orientację swojej firmy na klienta. Dekalog skutecznej sprzedaży powinien zostać przeczytany przez...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Autor prezentuje jak należy postępować przy zaopatrzeniu, stosując przy tym marketing w sposób...
pozycja niedostępna