pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży

Wydawnictwo Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży


okładka książki - Dekalog skutecznej sprzedaży

Dekalog skutecznej sprzedaży

Książka. Wydawnictwo: Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Książka ta przeznaczona dla ludzi zajmujących się sprzedawaniem, marketingiem i obsługą klienta, ale także dla tych, którzy pragną zmienić orientację swojej firmy na klienta. Dekalog skutecznej sprzedaży powinien zostać przeczytany przez...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zaopatrzenie. Jak profesjonalnie kupować

Zaopatrzenie. Jak profesjonalnie kupować

Książka. Wydawnictwo: Centrum Rozwoju Marketingu i Sprzedaży; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Autor prezentuje jak należy postępować przy zaopatrzeniu, stosując przy tym marketing w sposób...
pozycja niedostępna