Księgarnia »
Wydawnictwa »
Akademia Nauk Stosowanych w Koninie
Produkty firmy: Akademia Nauk Stosowanych w Koninie
E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Monografia zawiera opracowania dotyczące wyzwań rozwojowych małych i średnich przedsiębiorstw oraz regionów, przed jakimi stoją w obecnych realiach gospodarczych, a także wskazania obszarów wiedzy, które można i należy wykorzystać w...
17.65
Wyślemy w czasie: 24 h
E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Książka stanowi dogłębną analizę własności – jednego z podstawowych elementów rzeczywistości społeczno-gospodarczej. Omówione są tak podstawowe dla własności kwestie, jak przedmiot i podmiot własności, jej rodzaje i...
21.10
Wyślemy w czasie: 24 h
praca zbiorowa
E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes; Współczesne procesy gospodarcze są niewątpliwie coraz bardziej skomplikowane, co tym samym wymusza na finansach i rachunkowości podejście interdyscyplinarne w celu rozwiązywania praktycznych problemów. Jednocześnie znaczenie finansów...
33.00
Wyślemy w czasie: 24 h
praca zbiorowa
E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes; Monografia wieloautorska, która koncentruje się na różnorodnych aspektach rozwoju gospodarczego, rozpatrywanych z perspektywy finansów, logistyki i zarządzania. Rozdziały w części pierwszej oscylują wokół kwestii finansowych, takich...
27.50
Wyślemy w czasie: 24 h
E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Literatura dotycząca rachunkowości sektora finansów publicznych jest bardzo skromna. W skali całego kraju tylko nieliczni autorzy podejmują tę tematykę. Problem braku literatury, w szczególności tej aktualnej, potęguje fakt, że w 2010...
8.40
Wyślemy w czasie: 24 h
E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Postępująca globalizacja współczesnej gospodarki wpływa na jej coraz większą zmienność i nieprzewidywalność. Dynamika i wszechobecność zachodzących zmian powodują z kolei, że aby odnieść sukces rynkowy nie wystarczy już działać...
45.00
Wyślemy w czasie: 24 h
E-book. Kategoria: E-book / Ekonomia Biznes;
Powodzenie w biznesie, które jest udziałem zarówno firm, jak i ich menedżerów, wynika z oddziaływania wielu czynników. Warunki hiper konkurencji, stan permanentnego kryzysu i wszechobecność wirtualnych narzędzi komunikacji istotnie...
33.23
Wyślemy w czasie: 24 h