Tworzenie planu medialnego A.27.3. Szkoły ponadgimnazjalne. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy
Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 978830215717251 |
ISBN: | 978-83-0215-717-2 |
Data: | 2017-09-01 |
Opis podręcznika:
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Podręcznik „Tworzenie planu medialnego A.27.3. Szkoły ponadgimnazjalne. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Cena 62.17 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.