pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Tworzenie planu medialnego A.27.3. Szkoły ponadgimnazjalne. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 978830215717251
ISBN: 978-83-0215-717-2
Data: 2017-09-01
62.17 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis podręcznika:

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Podręcznik „Tworzenie planu medialnego A.27.3. Szkoły ponadgimnazjalne. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Cena 62.17 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.