pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Team Up Plus 5 SB + CD

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oxford University Press
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 112 s.
Wymiar: 210x300 mm
EAN: 9780194207492
ISBN: 978-01-9420-749-2
Data: 2019-05-15
Cena wydawcy: 39.20 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Sprawdź specjalną ofertę dla szkół w dotacji MEN na www.eduzamowienia.pl TEAM UP PLUS dla klasy V. Podręcznik z nagraniami audio (dotacja) Razem łatwiej! Team Up Plus to najnowsze wydanie podręcznika Team Up do nauki języka angielskiego dla klas IV-VIII szkoły podstawowej, zgodne z wymogami ustawy Prawo oświatowe i zapewniające pełne wsparcie w przygotowaniach do egzaminu po VIII klasie. Kurs napisany z myślą o licznych klasach Solidne wsparcie grup na zróżnicowanym poziomie znajomości języka Jasno oznaczone ćwiczenia zachęcające do pracy w grupach Więcej okazji do interakcji i tzw. peer correction Czytelne prezentacje gramatyki ułatwiają jej przyswojenie Wyjątkowo przejrzyste i atrakcyjne opracowanie graficzne Gwarantuje bezproblemową i przyjemną pracę na lekcji Ulepszona wieloletniość Mniej przepisywania do zeszytu z podręcznika Więcej interakcji na lekcji Rozbudowane materiały ćwiczeniowe Odpowiednia ilość materiału na rok szkolny Kompendium gramatyczne online Razem do egzaminu Powtórki w formie zadań egzaminacyjnych Zadania w typie egzaminacyjnym i strategie już od czwartej klasy Stopniowo wzrastający poziom trudności Rozwijanie sprawności testowanych na egzaminie Bezstresowe przygotowanie do egzaminu W przygotowaniu poziomy dla klas V-VIII Wsparcie dla nauczyciela w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych Unikalny video coaching dla nauczyciela Propozycje modyfikacji ćwiczeń w książce nauczyciela Testy dla uczniów dyslektycznych Zadania na szóstkę w testach Sprawdzone rozwiązania w nowej szkole Wyjątkowo przejrzyste i atrakcyjne opracowanie graficzne Gry i zabawy gramatyczno-dydaktyczne Zadania ułatwiające pracę w licznej klasie.

Podręcznik „Team Up Plus 5 SB + CD” - oprawa miękka - Wydawca: Oxford University Press.