pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788380172531
ISBN: 978-83-8017-253-1
Data: 2019-06-18
Cena wydawcy: 33.60 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej literatury - głównie anglojęzycznej, ale także niemiecko i francuskojęzycznej.

Książka ma budowę dwudzielną. Pierwsza część zatytułowana Grafotaktyka w świetle literatury przedmiotu stanowi wprowadzenie teoretyczne do tematyki świadomości grafotaktycznej i sposobów jej badania. Część II, badawcza, stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone świadomości grafotaktycznej uczniów szkoły podstawowej. Analizy ilościowe i jakościowe są rzetelne i starannie zostały w pracy zaprezentowane. Przedstawiają one stan i poziom, a także dynamiczną zmienność świadomości grafotaktycznej dzieci i - nade wszystkim - jej wpływ na naukę pisania. Na końcu Autorka przedstawia dyskusję nad otrzymanymi wynikami, prezentuje dalsze pytania badawcze oraz wskazuje możliwe perspektywy i obszary dla kolejnych badań nad świadomością grafotaktyczną.

Podręcznik „Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania” - oprawa miękka - Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA.