Sprzedaż produktów reklamowych. Podręcznik A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Małgorzata Pańczyk

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | eMPi2 Mariana Pietraszewskiego |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 310 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788365149008 |
ISBN: | 978-83-6514-900-8 |
Data: | 2015-05-11 |
Opis podręcznika:
Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.
Podręcznik „Sprzedaż produktów reklamowych. Podręcznik A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych” - oprawa miękka - Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego.