pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Sprzedaż produktów reklamowych. Podręcznik A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 310 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788365149008
ISBN: 978-83-6514-900-8
Data: 2015-05-11
Cena wydawcy: 31.00 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla technika organizacji reklamy. Dostosowany jest do kształcenia w nowej formule i zgodna z kwalifikacją A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Przedstawia proces sprzedaży produktów reklamowych od poszukiwania potencjalnych reklamodawców, poprzez negocjacje i dokumentację związaną ze sprzedażą, aż do tworzenia produktów reklamowych i ich odbioru przez klienta. Liczne przykłady i ćwiczenia pozwalają zrozumieć zasady tworzenia produktów reklamowych zgodnych z oczekiwaniami klienta.

Podręcznik „Sprzedaż produktów reklamowych. Podręcznik A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych” - oprawa miękka - Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego.