pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik

Dane szczegółowe:
Wydawca: Ekonomik
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788377350591
ISBN: 978-83-7735-059-1
Data: 2016-10-07
36.70 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis podręcznika:

Przeznaczenie podręcznika:
zawód: technik organizacji reklamy
kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być przydatna również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.

Podręcznik „Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik” - oprawa miękka - Wydawca: Ekonomik. Cena 36.70 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.