pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Szkoła ponadgimnazjalna. Marketing cz. 2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 233 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788302135422
ISBN: 978-83-0213-542-2
Data: 2014-08-20
Cena wydawcy: 46.70 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Zakres: 2. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży usług i imprez turystycznych) Podręcznik do nauki: sposobów stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.

Podręcznik „Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Szkoła ponadgimnazjalna. Marketing cz. 2” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.