podręcznik:
Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Szkoła ponadgimnazjalna. Marketing cz. 2
autor:
Bartłomiej Walas, Zygmunt Kruczek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 233 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788302135422 |
ISBN: | 978-83-0213-542-2 |
Data: | 2014-08-20 |
Cena wydawcy: 46.70 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Zakres: 2. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży usług i imprez turystycznych) Podręcznik do nauki: sposobów stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.
Podręcznik „Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Szkoła ponadgimnazjalna. Marketing cz. 2” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.