Przygotowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.4
Dorota Zadrożna, Alina Kargiel, Robert Piłka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788302157189 |
ISBN: | 978-83-0215-718-9 |
Data: | 2018-11-02 |
Opis podręcznika:
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych. Pokazują, jak prowadzić dokumentację dotyczącą branży. W szczególny sposób podkreślają znaczenie przestrzegania zasad etyki zawodowej i przepisów prawa podczas produkcji środków reklamowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Podręcznik „Przygotowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.4” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP. Cena 62.17 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.