pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwal. A.26.2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788302157141
ISBN: 978-83-0215-714-1
Data: 2018-10-29
Cena wydawcy: 43.89 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typów klientów, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Podkreślono znaczenie prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych zgodnie z przyjętą strategią marketingową, realizacji zlecenia i zamówienia na produkty i usługi reklamowe, negocjacji oraz przygotowywania umowy sprzedaży produktów i usług. Pokazano metody prowadzenia dokumentacji dotyczącej sprzedaży produktów i usług, a także sposoby korzystania z programów komputerowych stosowanych w procesie sprzedaży produktów i usług reklamowych.

Podręcznik „Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwal. A.26.2” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.