Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwal. A.26.2
Dorota Zadrożna, Alina Kargiel
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788302157141 |
ISBN: | 978-83-0215-714-1 |
Data: | 2018-10-29 |
Opis podręcznika:
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typów klientów, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Podkreślono znaczenie prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych zgodnie z przyjętą strategią marketingową, realizacji zlecenia i zamówienia na produkty i usługi reklamowe, negocjacji oraz przygotowywania umowy sprzedaży produktów i usług. Pokazano metody prowadzenia dokumentacji dotyczącej sprzedaży produktów i usług, a także sposoby korzystania z programów komputerowych stosowanych w procesie sprzedaży produktów i usług reklamowych.
Podręcznik „Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwal. A.26.2” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.