Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oxford University Press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 175 s. |
Wymiar: | 210x250 mm |
EAN: | 9780194575768 |
ISBN: | 978-0-19-457576-8 |
Data: | 2009-05-26 |
Opis podręcznika:
ajnowszy 3-częściowy kurs Business English Idealny dla studentów kierunków biznesowych, pozwala zapoznać się ze światem biznesu, specyficznym językiem oraz etykieta panującą w firmach Systematycznie wprowadza słownictwo business English umożliwiając ćwiczenie specjalistycznych słówek przy pomocy wszystkich sprawności językowych. Starannie przygotowany program rozwijania umiejętności pisania obejmuje wszystkie rodzaje tekstów biznesowych, od e-maili do raportów, zawsze zwracając uwagę na zachowanie odpowiedniej formy i uzycie naleznych struktur i słownictwa. Niezwykle cennym dodatkiem do Student`s Book jest Video CD-ROM (gratis!), który zawiera 12 autentycznych wywiadów z przedstawicielami różnych firm, wypowiadającymi się na takie tematy jak marketing, obsługa klienta czy zmiany, jakie zachodzą obecnie w wielkich korporacjach. Profile to dużo więcej niż kurs językowy, - to prawdziwy elementarz przyszłego biznesmena !
Podręcznik „Profile 2. Podręcznik (+ CD)” - oprawa miękka - Wydawca: Oxford University Press.