pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą

Dane szczegółowe:
Wydawca: Norbertinum
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 16x24 mm
EAN: 9788372228383
ISBN: 978-83-7222-838-3
Data: 2024-11-27
34.31 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis podręcznika:

Zaletą publikacji jest dobre osadzenie jej w praktyce zarządzania sprzedażą i stosowanie licznych odwołań bibliograficznych. Dzięki temu wnioski formułowane w tekście nie musiały ograniczać się wyłącznie do spostrzeżeń własnych, ale mogły być formułowane także w oparciu o wyniki badań innych, cytowanych Autorów, co znacznie wzbogaca pozycję.Wartością książki jest uporządkowanie informacji z naciskiem na ich praktyczny wymiar, w oparciu o doświadczenie i wiedzę innych autorów oraz przedsiębiorców. Dokonanie tego wymagało niewątpliwie dużego nakładu pracy.Na uwagę zasługują także umieszczone w tekście przykłady, ćwiczenia, wskazówki i testy jako podsumowujące pytania kontrolne, co ułatwia zrozumienie zamieszczonych treści.dr hab. Mariola Grzebyk, prof. UR, fragment recenzji wydawniczej Przedłożona do recenzji monografia stanowi istotny wkład do ogólnej teorii przedmiotu i stąd zasługuje na upublicznienie.Bogata i uaktualniona literatura przedmiotu stanowi kolejny czynnik wyróżniający tę publikację na współczesnym rynku wydawniczym. Na uznanie zasługuje także trud, jaki Autorzy podjęli w doborze licznych konsultantów i praktyków zarządzania instytucjami szkoleniowymi. Posłowie autorstwa Krzysztofa Sarneckiego, nadaje wyjątkowy charakter, praktycznego materiału wspierającego proces edukacji menedżerskiej.Dodam, że skądinąd trudne treści (chociażby z obszaru prawa handlowego, konsumenckiego czy fiskalnego) doskonale korespondują z refleksjami praktyków zarządzania i biznesu. Nie jest łatwą sztuką połączyć teorię i praktykę w naukowy monolit, a jednak… Autorzy dokonali tej kompilacji w sposób optymalny.prof. dr hab. Waldemar Bednaruk, fragment recenzji wydawniczej Pierwszy raz w moich rękach pojawiła się bardzo sprawna i zbalansowana kompilacja wiedzy na temat sprzedaży i sedna marketingu, zarówno w ujęciu chronologicznym (od dynamicznych lat sześćdziesiątych XX wieku aż do drugiego dziesięciolecia XX wieku), jak i w ujęciu merytorycznym (przegląd tego, co „wyprodukował” świat wysokiej konkurencyjności na przestrzeni dziesięcioleci).Autorzy stworzyli opracowanie nie tylko edukacyjne – ale jednocześnie praktyczne, a co najważniejsze – niezwykle syntetyczne, służące dwóm grupom czytelników – tym, którzy dopiero zgłębiają tę wiedzę oraz tym, którzy są już doświadczonymi sprzedawcami lub/i marketingowcami. Praca ta działa więc podobnie jak filmy Disneya, które przeznaczone są dla dzieci i jednocześnie dla rodziców – dając możliwość każdej grupie odbioru treści „na swoim poziomie”. Tworzenie takich dwupłaszczyznowych przekazów to sztuka – autorzy tej pozycji posiedli ją… ku dobru Czytelników!Krzysztof Sarnecki, fragment Posłowia

Podręcznik „Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Rzecz o zarządzaniu sprzedażą” - oprawa miękka - Wydawca: Norbertinum. Cena 34.31 zł. Zapraszamy na zakupy!