podręcznik:
Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej. Tom 1. Kwalifikacja A. 27. Technikum
autor:
Małgorzata Pańczyk

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | eMPi2 Mariana Pietraszewskiego |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788365149268 |
ISBN: | 978-83-6514-926-8 |
Data: | 2016-10-05 |
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym w reklamie. Czwarta część dotyczy regulacji prawnych w reklamie.
Podręcznik „Organizacja i prowadzenie kampani reklamowej. Tom 1. Kwalifikacja A. 27. Technikum” - oprawa miękka - Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego.