Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 1. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa
Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | REA |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 85 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788371419874 |
ISBN: | 978-83-7141-987-4 |
Data: | 2008-11-13 |
Opis podręcznika:
Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię hotelową, wpływem kultury osobistej i etyki na jakość świadczonych usług, techniką oraz zasadami serwowania i podawania różnych potraw i napojów, technikami obsługi przyjęć okolicznościowych.
W podręczniku zawarto również treści dotyczące rodzajów kart menu, sposobów rozliczeń kelnerskich, podstawowych zasad BHP i przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz najnowszych trendów dotyczących obsługi konsumenta.
Treści zostały dobrane starannie pod względem merytorycznym i metodycznym oraz wzbogacone o liczne ilustracje, schematy i propozycje projektów zaliczeniowych.
Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa.
Na podkreślenie zasługuje fakt, że autorzy uwzględnili w podręczniku standardy wymagań egzaminacyjnych.
Podręcznik „Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz. 1. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa” - oprawa miękka - Wydawca: REA.