Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | eMPi2 Mariana Pietraszewskiego |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788362325702 |
ISBN: | 978-83-6232-570-2 |
Data: | 2015-05-11 |
Opis podręcznika:
W podręczniku opisano:
- zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
- promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
- realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
- ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.
Podręcznik „Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży A.18. Podręcznik. Tom 3” - oprawa miękka - Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego.