pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży A.18. Podręcznik. Tom 3

Dane szczegółowe:
Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788362325702
ISBN: 978-83-6232-570-2
Data: 2015-05-11
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

W podręczniku opisano:
- zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
- promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
- realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
- ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).

Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.

Podręcznik „Obsługa klientów. Prowadzenie sprzedaży A.18. Podręcznik. Tom 3” - oprawa miękka - Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego.