pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Obsługa klientów Podręcznik. Tom 3. Szkoła ponadgimnazjalna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788302147142
ISBN: 978-83-0214-714-2
Data: 2023-07-14
Cena wydawcy: 48.10 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Podręcznik do nauki zawodów technik handlowiec i technik księgarstwa na poziomie technikum oraz sprzedawca na poziomie szkoły zawodowej w zakresie kwalifikacji A.18. (Prowadzenie sprzedaży).

Omawia szczegółowo metody prowadzenia sprzedaży. Duży nacisk kładzie na prowadzenie rozmowy sprzedażowej i cechy osobowościowe sprzedawcy. Dokładnie omawia także typy klientów. Zwraca uwagę na zasady etyki i bezpieczeństwa w pracy w sprzedaży. Wprowadza najważniejsze zagadnienia prawne związane z działalnością handlową.

Podręcznik „Obsługa klientów Podręcznik. Tom 3. Szkoła ponadgimnazjalna” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.