Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375617955 |
ISBN: | 978-83-7561-795-5 |
Data: | 2017-10-24 |
Opis podręcznika:
Język angielski
Poziom B1 - B2
Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?
Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?
Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem - znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu.
Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego.
Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych.
Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech.
Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku niemieckim.
W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3
Podręcznik „Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch” - oprawa miękka - Wydawca: POLTEXT.