pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375617955
ISBN: 978-83-7561-795-5
Data: 2017-10-24
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Język angielski
Poziom B1 - B2
Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu?
Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech?
Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem - znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu.

Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego.

Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych.

Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech.

Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku niemieckim.

W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3

Podręcznik „Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch” - oprawa miękka - Wydawca: POLTEXT.