pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Matchbox English. A consumer-product course of English for intermediate learners

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe UAM
Oprawa: miękka
Ilość stron: 100 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788323210993
ISBN: 83-232-1099-3
Data:2001-01-24
Cena wydawcy: 30.98 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Podręcznik do nauki języka angielskiego, mający wspomagać systematyczną naukę języka dla średnio i wysoko zaawansowanych, pragnących nauczyć się języka służącego komunikacji producenta i sprzedawcy produktu czy usług z potencjalnym konsumentem. Czytelnik znajdzie w nim bogaty zasób słownictwa używanego w autentycznych tekstach na opakowaniach produktów rynkowych oraz ćwiczenia umiejętności tłumaczenia tych tekstów (ze wskazaniem typowych błędów). Materiał językowy osadzony jest w bogatym kontekście kulturowym, z typowymi dla poszczególnych sytuacji frazami, strukturami gramatycznymi i funkcjami językowymi.
Matchbox English. A consumer-product course of English for intermediate learners
This handbook is addressed to intermediate and advanced students of English. Its focus is on the language of producing, selling and buying goods and services. It is divided into 14 units which cover a variety of consumer products. Marked EASY, MEDIUM and HARD these sections provide a variety of authentic texts containing a rich vocabulary found on boxes and wrappers of commercial products and exercises for translation skills (typical errors that are usually made are pointed out). The language material is set in a rich cultural context, with phrases, grammatical structures and language functions, typical for particular situations. Students will find a key to exercises at the end of the book.

Podręcznik „Matchbox English. A consumer-product course of English for intermediate learners” - oprawa miękka - Wydawca: Naukowe UAM.