Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Ekonomik |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788374491174 |
ISBN: | 978-83-7449-117-4 |
Data: | 2014-08-26 |
pozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w szkołach, które realizują programy nauczania opracowane zarówno na podstawie ?nowej? jak i ?starej? podstawy programowej kształcenia w zawodach.
Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Podręcznik „Marketing. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik” - oprawa miękka - Wydawca: Ekonomik.