Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Ekonomik |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 156 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788377350379 |
ISBN: | 978-83-7735-037-9 |
Data: | 2014-11-10 |
27.52
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis podręcznika:
W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w szkołach, które realizują programy nauczania opracowane zarówno na podstawie ?nowej? jak i ?starej? podstawy programowej kształcenia w zawodach.
Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Podręcznik „Marketing Podręcznik. Szkoły ponagdimnazjalne” - oprawa miękka - Wydawca: Ekonomik. Cena 27.52 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.