Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | eMPi2 Mariana Pietraszewskiego |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788362325399 |
ISBN: | 978-83-6232-539-9 |
Data: | 2015-05-12 |
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000 Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.
Podręcznik „Marketing. Podręcznik. Ekonomika cz. 3” - oprawa miękka - Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego.